تحریم سپاه بدون پاسخ نخواهد ماند

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ ۱۶:۴۴
    کد خبر :967889
اسماعیل کوثری

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه بحث تحریم سپاه از سوی اتحادیه اروپا به خاطر شکست‌هایی است که آنها از ملت ایران متحمل شده‌اند، گفت: اروپایی‌ها باید بدانند که تحریم سپاه هزینه‌های سنگینی را برای آنها به دنبال خواهد داشت.

اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به تلاش اتحادیه اروپا برای تحریم سپاه پاسداران و قرار دادن این نهاد انقلابی در لیست گروه‌های تروریستی گفت: اروپایی‌ها شکست‌های زیادی را از سپاه متحمل شده‌اند و اقدام آنها برای تحریم سپاه پاسداران به خاطر عصبانیت آنها از این شکست‌ها است.

وی افزود: اروپایی‌ها باید بدانند که تحریم سپاه برای آنها هزینه سنگینی را به دنبال خواهد داشت و آنها متحمل ضرر و زیان زیادی در این باره خواهند شد.

وی اظهار داشت: سپاه پاسداران امکانات و تشکیلات آن شفاف و روشن است و اتحادیه اروپا به جای تحریم سپاه باید گروهک‌هایی مانند گروهک منافقین را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهد که نه کشور و نه سازمان و تشکیلات مشخصی دارند.

کوثری خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچ‌گاه از حمایت خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر نمی‌دارد و این نهاد انقلابی همواره از حمایت‌های ملت ایران برخوردار بوده هست و خواهد بود.

وی افزود: اقدام اتحادیه اروپا در تحریم سپاه پاسداران بدون پاسخ نخواهد ماند و ما پاسخ لازم را به این اقدامشان خواهیم داد و ابتدا از طریق سفارتخانه‌های آنها و در مرحله بعد اقداماتی را علیه منافع آنها صورت خواهیم داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید