تجمع جنجالی نوجوانان در شیراز/ فیلم

    کد خبر :919699

انتشار گسترده ویدیویی در فضای مجازی مبنی‌بر تجمع چندین جوان و نوجوان که میانگین سنی‌شان ۱۵، ۱۶ سالی بیشتر نیست به دلیل خاص بودنش در سطح گسترده‌ای از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و به دلیل کم سن و سال بودن افراد حاضر در این تجمع، با واکنش مسئولان استانی نیز مواجه شد.

لطف‌الله شیبانی اظهار کرد: با بررسی که انجام دادیم و بر اساس اقدامات ضابطین قوه قضاییه و نیروی مقتدر انتظامی متوجه شدیم که مراسمی که برگزار شده با طرح و برنامه بوده و عوامل برگزار کننده، برنامه مستمری هم برای آینده داشته‌اند.

فرماندار شیراز ادامه داد: به محض اینکه از این موضوع مطلع شدیم و اجرای حکم به نیروی انتظامی ابلاغ شد، با هماهنگی دستگاه قضایی اقدامات لازم در جهت شناسایی عوامل مؤثر در برگزاری مراسم انجام شد.

شیبانی افزود: تاکنون تعدادی از این عوامل بازداشت و با حکم قضایی تحویل مرجع انتظامی شدند.

وی با بیان اینکه تحقیقات درباره برگزاری این تجمع ادامه دارد، گفت: سردسته این افراد در همان مراسم شناسایی شد و ضابطین بر اساس دستور مرجع قضایی برای دستگیری این فرد اقدام کردند.

شیبانی عنوان کرد: بدون تردید این حرکات و برنامه‌ها با قصد شکستن احکام و هنجارهای اجتماعی، دینی و ملی انجام می‌شود.

وی گفت: به نظر می رسد که این حرکت با برنامه انجام شده است و قطعا دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با قدرت با این موارد برخورد می‌کنند.

فرماندار شیراز با بیان اینکه تا کنون حدود ۱۰ نفر بازداشت شده‌اند، گفت: این تجمع با مجوز صورت نگرفته است.

بلوار شهید چمران یکی از مهم‌ترین بلوار شهر شیراز است که از نظر جغرافیایی در شمال غرب شهر قرار دارد و این بلوار مانند یک کمربندی غرب شهر یعنی پل معالی‌آباد را به شمال شهر یعنی تقاطع غیر همسطح دانشجو (فلکه علم) متصل می‌کند.

ایرنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید