تجربیات قالیباف نشان داد که وی رئیس جمهوری موفق خواهد بود

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۱۷
    کد خبر :11535

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه محمدباقر قالیباف در عرصه مدیریتی بسیار فعال و موفق بوده، گفت: تجربیات قالیباف نشان داد که وی رئیس جمهوری موفق خواهد بود.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شعار انتخاباتی محمدباقر قالیباف قابل تحقق است، گفت: در حال حاضر کشور دارای ظرفیت ها و استعدادهای بسیار خوبی است که رئیس جمهور آینده باید برای استفاده از این ظرفیت ها برای رفع مشکلات موجود بهره ببرد.

وی در همین زمینه به میزان قاچاق کالا و واردات بی رویه به داخل کشور اشاره کرد و گفت: گرچه از میزان قاچاق کالا در کشور آمارهای مختلفی بیان می شود و این رقم از 16 میلیارد دلار به بالاست اما باید توجه داشت که جلوگیری از این میزان قاچاق می تواند زمینه های خوبی برای تولید و اشتغال در کشور ایجاد کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گردشگری را یکی دیگر از زمینه های ایجاد فرصت شغلی ذکر کرد و افزود: با توجه به جاذبه های گردشگری در داخل کشور، دولت آینده می تواند با فراهم کردن زمینه ها و امکانات لازم با جذب توریست و گردشگر، به رونق اقتصادی در داخل کمک کند.

کوچکی نژاد با تاکد بر اینکه دولت آینده بجای فروش نفت خام، باید فراورده های نفتی صادر کند، افزود: در حال حاضر ما نفت خام می فروشیم و کشورهای خریدار همین نفت خام را به اجناس و کالاهای دیگر تبدیل می کنند و به قیمت بالاتر به ما فروخته می شوند.

وی همچنین به ظرفیت های موجود کشاورزی در داخل اشاره کرد و گفت: اگر سرمایه گذاری خوب در این بخش انجام شود و دولت آینده از کشاورزان حمایت کند، نه تنها در بسیار از محصولات خودکفا می شویم بلکه می توانیم صادر کننده هم باشیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه اگر از این امکانات در داخل استفاده شود، نه تنها ایجاد یک میلیون شغل در هر سال بلکه بیشتر از آن هم امکان پذیر است، گفت: وقتی آقای قالیباف وعده پنج میلیون شغل را می دهد، با استفاده از این ظرفیت ها، این وعده عملی می شود.

کوچکی نژاد با اشاره به سوابق مدیریتی قالیباف گفت: ایشان هم در نیروی انتظامی موفق بود و هم در شهرداری تهران.

وی تصریح کرد: زمانی بود که مردم قرابتی با نیروی انتظامی احساس نمی کردند اما در دوره مدیریت آقای قالیباف به دلیل اقدامات خوب، نیروی انتظامی با مردم احساس نزدیکی داشت و رضایتمندی خوبی از سوی مردم از عملکرد نیروی انتظامی بوجود آمد.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی اسلامی اضافه کرد: عملکرد آقای قالیباف در شهرداری تهران هم مثبت ارزیابی می شود چرا که وی در عمران و آبادی شهر موفق عمل کرد.

کوچکی نژاد گفت: قطعا چنین فردی لیاقت ریاست جمهوری را دارد و در این مسئولیت همچون دوران مدیریتی گذشته موفق خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید