گوشی تازه وارد و پرانرژی سامسونگ از راه رسید

    کد خبر :1013572
سامسونگ

شرکت سامسونگ هر سال چندین مدل گوشی هوشمند معرفی کرده تا بتواند محصولی برای اقشار مختلف ارائه دهد. سری گلکسی F همیشه برای بازار هند رونمایی شده و به تازگی عضو جدیدی با نام گلکسی F34 به آن افزوده شد.

بازتاب- گوشی گلکسی F34 یک میان رده بوده و باید آن را برادر دوقلو M34 تلقی کرد که با رنگ‌بندی جدید و جذاب به فروش می‌رسد. این تلفن هوشمند بدنه پلاستیکی و فریم پلاستیکی داشته و با طراحی جذاب و سخت افزاری قابل قبول به فروش می‌رسد.

در ادامه بیشتر با این تازه وارد آشنا خواهیم شد.

 

طراحی و ساخت

گوشی گلکسی F34 ابعاد 161 در 77 در 8.8 میلیمتری داشته و وزن آن به 208 گرم می‌رسد. تلفن هوشمند دارای حسگر اثرانگشت جانبی، جک 3.5 میلیمتری هدفون، پورت USB-C و قابلیت ارتقا حافظه است.

در طراحی شباهت فاحشی با M34 دارد و باید آن را گوشی جذاب میان رده تلقی کرد.

 

سامسونگ

 

نمایشگر و باتری

گلکسی F34 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ با پنل سوپرامولد است و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد. این نمایشگر شدت روشنایی 1000 نیتی داشته و شیشه محافظ گوریلاگلس 5 نیز آن را احاطه کرده است.

 طراحی نمایشگر ناچ بوده و نسبتا حاشیه دارد. در بخش باتری باید به پک 6000 میلی آمپرساعتی پرداخت که از سرعت شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

 

سخت افزار و دوربین

این دستگاه به پردازنده اگزینوس 1280 پنج نانومتری مجهز شده که در کنار 6 تا 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا یک تجربه کاربری لذت بخش را در زمینه مالتی تسکینگ و گیمینگ رقم می‌زند.

در بخش دوربین سه حسگر 50 مگاپیکسلی واید، 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو دارد. دوربین سلفی نیز حسگری 13 مگاپیکسل محسوب شده و می‌تواند با وضوح 1080 پیکسل تصویربرداری کند. دوربین عقب هم توانایی ضبط ویدئو 4کی را داشته و می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

 

نتیجه گیری

گلکسی F34 یک میان رده کارآمد و پرانرژی است که می‌تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. بنابراین با باتری پرظرفیت در کنار پردازنده 5 نانومتری یک گزینه برجسته به حساب می‌آید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید