این گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ 800 میلیون تومان قیمت دارد

    کد خبر :1049109
گلکسی اس 24 اولترا

Caviar، یک برند لوکس مشهور و متخصص در گجت‌های سفارشی سازی شده اپل و سامسونگ، مجموعه جدیدی به نام “عصر اژدها” را برای سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا معرفی کرده است.

بازتاب-این مجموعه که در وب‌سایت Caviar رونمایی شده، ادای احترام به جایگاه سامسونگ در بخش فناوری است که به طور نمادین به عنوان یک اژدها نشان داده می‌شود. محصول برجسته در مجموعه «دوران اژدها» مدل سامسونگ S24 Ultra Yong با قیمت 15000 دلار یا 810 میلیون تومان است. این محصول به طور یکپارچه لوکس و تکنولوژی را با هم ترکیب می‌کند و بدنه تیتانیوم با پوشش مشکی PVD، یادآور ساعت‌های سوئیسی پیشرفته است.

گلکسی اس 24 اولترا

برجسته ترین جنبه عناصر تزئینی آن نقش برجسته طلای 24 عیار از یک اژدهای کره‌ای، که نماد قدرت و اعتبار سامسونگ است، و یک CVR ELT3350A Tourbillon، مکانیزم پیچیده دستی با 19 جواهر. توربیلون، با تکمیل یک چرخش در دقیقه، عنصری از ساعت‌سازی دقیق را به گوشی اضافه می‌کند. علاوه بر اژدها، این گوشی سه ستاره ساخته شده از الماس را به نمایش می‌گذارد که ادای احترامی به لوگوی اصلی سامسونگ است. دایره زودیاکال که به صورت مینا روی تیتانیوم با پوشش PVD به تصویر کشیده شده، ترکیبی از فرهنگ‌های شرقی و غربی را نشان می‌دهد که با استراتژی جهانی سامسونگ همسو است.

این مجموعه همچنین شامل مدل‌هایی است که با صورت فلکی زودیاک تزئین شده‌اند که از 9000 دلار شروع می‌شود. این مدل‌ها در مضمون پرچمدار ادغام عناصر شرقی و غربی و نمادگرایی ستاره‌ها مشترک هستند. مجموعه به صورت محدود در دسترس است. مدل پرچمدار یونگ تنها 24 دستگاه خواهد داشت، در حالی که مدل‌های زودیاک شامل برج حمل، حوت، دلو و ثور هر کدام 99 دستگاه خواهند داشت. این انحصار به جذابیت این تلفن‌های لوکس می‌افزاید، که برای کسانی طراحی شده‌اند که ادغام فناوری، هنر و نمادهای فرهنگی را قدردانی می‌کنند.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. aR گفت:
    موافقم ۷
    مخالفم ۶

    آشغالی به تمام معنا

دیدگاهتان را بنویسید