تاریخ برگزاری رویداد WWDC 2023 اپل مشخص شد

    کد خبر :984848

شرکت اپل هر سال رویداد WWDC را به عنوان کنفرانس توسعه دهندگان برگزار می‌کند، کنفرانسی که در آن علاوه بر معرفی محصولات نرم افزاری، شامل سخت افزارهای جدید هم می‌شود.

بازتاب-در حالی که انتظار داشتیم زودتر تاریخ برگزاری رویداد WWDC 2023 اعلام شود، به تازگی برند کوپرتینویی این تاریخ را مشخص کرده است. طبق اعلام اپل، رویداد از 5 تا 9 ژوئن امسال برگزار خواهد شد.

انتظار داریم شرکت کوپرتینویی علاوه بر نسخه جدید سیستم‌ عامل‌های مختلف، دستگاه‌های سخت افزاری نظیر لپ تاپ، هدست و برخی دیگر را برای معرفی ارائه دهد. معرفی مک بوک ایر جدید یا مک بوک پرو جدید دور از انتظار نیست.

رویداد WWDC 2023

شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه اپل بالاخره هدست واقعیت ترکیبی خود را در WWDC 2023 معرفی خواهد کرد، وجود دارد. این دستگاه که احتمالا Reality Pro یا Reality One نامیده می‌شود، یک دستگاه مستقل با تراشه M2، نمایشگر دوگانه 4کی، ردیابی بدنه و کنترل پیشرفته است.

 این هدست از حرکات دست و دستورات سیری پشتیبانی می‌کند. در حالی که این سخت افزار ممکن است برای توسعه دهندگان و حرفه‌ای‌ها باشد قیمتی بیش از 3000 دلار دارد و می‌تواند شامل ویژگی‌های سلامت محور، آواتارهای تمام بدن در تماس‌های FaceTime و نسخه‌های پوشیدنی بسیاری از تجربه‌های آیفون و آیپد باشد.

البته ممکن است حتی تا اواخر 2023 عرضه نشود. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید