بی ام و Alpina B4 گرن کوپه زیبا و باوقار

  • خودرو
  • جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۰۵
    کد خبر :898619

شرکت بی ام و پس از خرید تیونر مطرح یعنی Alpina تصمیم گرفت اولین محصول خود را با نام بی ام و Alpina B4 گرن کوپه رونمایی کند. این خودرو براساس سری 4 گرن کوپه طراحی شده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ محصول جدید BMW از پیشرانه 3.0 لیتری توئین توربو با قدرت 488 اسب بخار قدرت می‌گیرد و شتابی 3.7 ثانیه‌ای برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتربرساعت دارد.

بی ام و درباره این پیشرانه می‌گوید که موتور 3.0 لیتری مستقیم با شارژ بای توربو، توان خروجی 364 کیلووات (495 اسب بخار) و حداکثر گشتاور 730 نیوتن متر (538 پوند فوت) را ارائه می‌دهد. ذخایر قدرت فراوان همراه با جدیدترین گیربکس اتوماتیک 8 سرعته اسپرت ZF 8HP76 به این معنی است که شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت فقط 3.7 ثانیه طول می‌کشد. حداکثر سرعت این گرن کوپه جدید 301 کیلومتر در ساعت (187 مایل در ساعت) است.

به عنوان یک گرن توریسموی واقعی، بی ام و ALPINA B4 Gran Coupé دینامیک رانندگی بالایی داشته و یک گشت و گذار لذت بخش را برای راننده خود فراهم می‌آورد. سیستم تعلیق اسپرت ALPINA به شرایط مختلف جاده‌ای تسلط داشته و در مانورهای رانندگی پویا برتری دارد و در سرعت‌های بالا نیز یک تجربه رانندگی لذت بخش می‌توان داشت.

اجزای آیرودینامیکی ALPINA به بی ام و ALPINA B4 Gran Coupé ظاهری هیجان انگیز بخشیده و این مدل را جذاب کرده است. رینگ‌های 20 اینچی جدید ALPINA CLASSIC، طراحی ساده 20 پره رینگ و برخی دیگر، نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند.

برای کسب جزئیات بیشتر می‌توانید به وب سایت ALPINA مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید