بیژن کوشکی مدافع سابق استقلال به آلمان پناهنده شد

  • ورزشی
  • شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۴:۵۹
    کد خبر :945442
بیژن کوشکی مدافع سابق استقلال به آلمان پناهنده شد

برخی رسانه های داخلی از پناهنده شدن بیژن کوشکی مدافع سابق تیم فوتبال استقلال به آلمان خبر می دهند. یکی از رسانه های فارسی زبان خارج از کشور مدعی شده که با این بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال مصاحبه داشته و ویدیویی از وی منتشر کرده است. سابقه قهرمانی با استقلال در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران را دارد و در سال ۱۳۹۱ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. بیژن کوشکی زادهٔ ۳ تیر ۱۳۵۸ در معمولان در استان لرستان است و علاوه بر حضور در استقلال تهران، سابقه حضور در تیم‌های ابومسلم، پاس و مس کرمان را دارد. کوشکی در سال ۱۳۸۶ از باشگاه پاس همدان جدا شد و به استقلال تهران پیوسته بود.

این مدافع به مدت ۴ سال در تیم استقلال حضور داشت اما در اواخر حضورش در این تیم به دلیل حواشی‌های ایجاد شده استقلال را ترک کرد و به تیم مس کرمان پیوست. ماجرای حواشی که باعث جدایی بیژن کوشکی از استقلال شد این است که پس از تساوی تیم‌ های پرسپولیس و استقلال، امیر قلعه‌ نویی به سمت بیژن کوشکی رفته و با الفاظ شدیدی از وی انتقاد کرد.

این انتقاد مربوط به این بود که سرمربی استقلال، معتقد بود گلی که پرسپولیس توسط علی کریمی به ثمر رسانده، کوشکی مقصر بوده و نباید بازیکنان حریف را تنها می‌گذاشت. بیژن کوشکی نیز بعد از پایان مسابقه و پس از خروج از رختکن تیمش به درگیری با یکی از خبرنگاران پرداخت. از جمله افتخارات بیژن کوشکی می توان به نایب قهرمانی در لیگ برتر به همراه تیم پاس تهران و قهرمانی در جام حذفی سال ۸۷ به همراه تیم استقلال تهران اشاره کرد. بیژن کوشکی بعد از خداحافظی از فوتبال در باشگاه پاس قوامین به عنوان مربی آکادمی فعالیت می کرد. یک بار نیز شایعه تصادف و مرگ بیژن کوشکی در رسانه ها منتشر شد که در ادامه کوشکی این خبر را تکذیب کرده و اعلام کرد یکی از بستگانشان با نام مشابه او درگذشته است.

خبر ورزشی

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید