بیوه سیاه با فروش ۱۳ میلیون دلاری آغاز کرد

    کد خبر :826157
بیوه سیاه

فیلم جدید «اسکارلت جوهانسون» توانست در آغاز نمایش خود بیش از ۱۳ میلیون دلار فروش کند. اما آیا این فیلم می‌تواند اکران مطلوبی برای سینماهای کرونا زده در تابستان باشد؟

پیش‌بینی می‌شود این فیلم می‌تواند در هفته اول فروش خود 80 میلیون دلار فروش کند و بتواند رکورد فیلم F9‌ را با فروش 70 میلیونی بزند و عنوان پرفروش‌ترین فیلم افتتاحیه را در دوران کرونا برای خود ثبت کند. این یک تکان به سالن‌های سینما است که دنبال یک فیلم گیشه‌ای هستند تا از حفره مالی عمیقی که به دنباله تعطیلات و محدودیت‌های سالن در دوران کرونا برای سینماها ایجاد شده است، بیرون بروند.

اما اکران فیلم بیوه سیاه یک اکران سنتی نیست و در «دیزنی پلاس» برای مخاطبین این پلتفرم نمایش داده می‌شود. بنابراین شاید فیلم در گیشه سینماها چندان موفق نشود اگرچه که یک مزیت بزرگ برای دیزنی پلاس خواهد بود.

در بیوه سیاه «ناتاشا رومانوف» با بازی «اسکارلت جوهانسون» مأموریت خود را بین حوادث فیلم‌های «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و «انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت» دنبال می‌کند. در فیلم رومانوف بعد از اینکه از یک توطئه خطرناک پرده‌برمی‌دارد باید با بخش‌هایی از گذشته تاریکش مقابله کند.

به گزارش تسنیم، این فیلم در اکران جهانی خود در کشورهایی مانند روسیه، آلمان، مکزیک و کره به نمایش درآمده و توانسته تا به اینجای کار بیش از 22 میلیون دلار فروش داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید