بیت‌کوین در اوج می‌ماند؟

    کد خبر :902820
بیت‌کوین در اوج می‌ماند؟

بیت‌کوین برای حفظ قیمت ۴۰ هزار دلاری تلاش می‌کند، اما روند ارزش آن کاهشی است.به طور کلی، اکثر ارزهای رمزپایه پیشرو در هفت روز گذشته کاهش یافتند اما زیان به اندازه هفته قبل نبود.

ارز دیجیتال پیشرو، بیت‌کوین در هفته گذشته ۵ درصد سقوط کرد و تا لحظه نگارش این مقاله با قیمت ۴۰ هزار و ۲۰۵ دلار معامله شد. در همین حال، رقیب اتریوم در طول هفته ۵.۸ درصد کاهش یافت و اکنون با قیمت ۳۰۴۰ دلار معامله می‌شود.

سولانا، کاردانو و آوالانچ، سه «قاتل اتریوم» حدود ۸ درصد ضرر هفت روزه را ثبت کردند. تا لحظه نگارش این مقاله، سولانا ۱۰۲ دلار، کاردانو ۰.۹۵۳۶ دلار و آوالانچ ۷۷.۵۸ دلار معامله می‌شوند همچنین رمزارز لونا یا ترا، بیشترین ضرر را در بین ۳۰ سکه برتر هفته ثبت کرد و با افت ۱۵ درصدی به ۸۱.۳۱ دلار رسید.

روز دوشنبه، بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، تاییدیه اصولی را از تنظیم کننده‌های مالی در ابوظبی کسب کرد که به بایننس چراغ سبز برای درخواست مجوز در امارات متحده عربی برای فعالیت به عنوان یک دلال دارایی مجازی می‌دهد. به گفته بلومبرگ، در صورت موفقیت این صرافی می‌تواند از طریق یک شرکت تابعه به مشتریان در سراسر منطقه منا خدمات ارائه دهد.

روز سه‌شنبه، شرکت پرداخت‌های رمزنگاری سیرکل از یک دور سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیون دلاری به رهبری مدیر دارایی بلک راک خبر داد، بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی جهان با بیش از ۱۰ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت است و برای نگهداری از ذخایر فیات که از استیبل کوین سیرکل یو اس دی سی پشتیبانی می‌کند، استفاده شده است.

روز چهارشنبه، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس اعلام کرد که این شرکت در حال بدست آوردن فضایی در بزرگترین انکوباتور استارتاپی جهان، استودیو اف در پاریس است. این حرکت بخشی از سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری بایننس در فرانسه خواهد بود که اولین بار در نوامبر اعلام شد.

این معامله به این معنی است که استارت‌آپ‌های ارز دیجیتال منتخب بایننس انباشت رایگان و دسترسی به منابع مختلف در استیشن اف را در طول دوره نهفتگی خود، در کنار دسترسی به پشتیبانی از گروه و شرکای بایننس دریافت خواهند کرد.

همچنین کوین‌سوئیچ کوبر به دومین ارز دیجیتال بزرگ هند تبدیل شد و سپرده‌های نقدی را از طریق سیستم پرداخت محبوب UPI غیرفعال کرد. سیستم UPI تحت نظارت بانک مرکزی قبلا به کاربران هندی امکان سپرده‌گذاری نقدی برای خرید ارزهای دیجیتال در صرافی‌های کوین سوییچ و وزیر ایکس را می‌داد و دلیل تعلیق سپرده‌های UPI عدم قطعیت نظارتی ذکر شده است.

روز جمعه، مایکل بار، مشاور سابق ریپل و استاد حقوق، به عنوان اولین گزینه جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا برای معاونت نظارت در فدرال رزرو معرفی شد. بایدن از زمان افشای فرمان اجرایی خود در اوایل ماه مارس، موضعی معتدل و سازگارانه در قبال رمزارزها اتخاذ کرده است زیرا به دنبال ادغام و تنظیم آن در سیستم مالی آمریکاست.

سرانجام، در همان روز، رگولاتورهای پرتغالی به بانک Bison مجوز دادند تا به عنوان اولین بانک رمزنگاری در این کشور عمل کند. این بانک مجاز به راه‌اندازی دارایی‌های دیجیتال Bison است، یک شرکت تابعه که خدمات نگهداری و مبادله ارزهای دیجیتال را انجام می‌دهد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۸۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۸ درصد کمتر شده است.

در حال حاضر ۴۰.۷۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین است. بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

به گزارش ایسنا، حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹.۵۲ میلیارد دلار است که ۲۰.۶۲ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۲۶ میلیارد دلار است که ۱۰.۶۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۳۹.۷۸ میلیارد دلار است که ۸۰.۳۴ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به روز رسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۶:۱۵ صبح به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۴۰ هزار و ۴۰۹.۵۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۵۵ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۳ هزار و ۰۶۰.۱۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۱۴ درصد کاهش

۳- بایننس کوین

قیمت: ۴۱۷.۸۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۲.۱۳ درصد کاهش

۴- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۵- سولانا

قیمت: ۱۰۲.۲۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۱۲ درصد کاهش

۶- کاردانو

قیمت: ۰.۹۵۱۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۹۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۲۶ درصد کاهش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۷۷۷۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۲۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر۱.۶۱ درصد افزایش

۸- پولکا دوت

قیمت: ۸۰۵۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۴۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۷۹ درصد کاهش

۹ – یو اس دی کوین

قیمت: ۰.۹۹۹۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۳ درصد کاهش

۱۰- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۴۳۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۲۲ درصد کاهش

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید