بوگاتی 35 هزار دلاری!

  • خودرو
  • پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ۱۴:۵۰
    کد خبر :870949
بوگاتی 35 هزار دلاری!

بسیاری از بزرگسالان رویای داشتن یک بوگاتی را در سر می‌پرورانند، اما اگر شرایط مالی به اندازه کافی خوب باشد، شاید برخی‌ها بتوانند برای بچه‌شان بوگاتی بخرند.

«بچه بوگاتی۲» (Bugatti Baby II) یک اسباب‌بازی لوکس و گران‌قیمت است که در فروشگاه هرودز در نایتزبریج لندن در دسترس قرار گرفته است.

این وسیله‌نقلیه ۳۵۰۰۰ دلاری، سبز ویلیامز با نمای داخلی چرمی وسط فروشگاه خودنمایی می‌کند؛ اگرچه در بیش از ۱۶۰ رنگ برای فروش موجود است.

بچه بوگاتی۲، ادای احترام به شاهکار اصلی «اتوره بوگاتی» در سال ۱۹۲۶ محسوب می‌شود. این خودرو برای جشن ۱۱۰ سالگی بوگاتی ساخته شد و نه تنها در حفظ تاریخ برند بوگاتی مهم است، بلکه الهام‌بخش نسل جدیدی از علاقه‌مندان جوان به بوگاتی به‌شمار می‌آید.

هنگام خرید یکی از این بچه بوگاتی‌ها، به مشتریان هردوز دسترسی انحصاری به کارخانه‌ای که خودروها در آن ساخته شده، ارائه می‌شود. تنها ۵۰۰ عدد از این مدل‌های سفارشی تولید خواهد شد.


تمام نسخه‌های «بچه بوگاتی۲» که به طور انحصاری دیفرانسیل عقب ارائه می‌شوند، دارای پیشرانه کاملا الکتریکی، ترمزهای هیدرولیک با کارایی بالا و حالت‌های رانندگی قابل انتخاب هستند. مدل پایه دارای دو حالت است. نسخه Novice با ۲۰ کیلومتر در ساعت سرعت و ۱.۳ اسب‌بخار قدرت و نسخه Expert با حداکثر ۴۵ کیلومتر در ساعت سرعت و ۵.۴ قدرت اسب بخار ارائه می‌شود. مدل‌های Vitesse و Pur Sang شامل حالت‌های رانندگی Novice و Expert هستند، اما عملکرد بیشتری را از یک پیشرانه ارتقا یافته ارائه می‌دهند. در این مدل‌ها قدرت به۱۳.۴ اسب بخار با وزن کامل ۲۳۰ کیلوگرم، و حداکثر سرعت به ۷۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. شتاب صفر تا ۶۰ کیلومتر بسته به وزن راننده، می‌تواند تنها ۶ ثانیه باشد.

همشهری آنلاین

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید