بهترین لپ‌ تاپ های HP که باید خریداری کرد

    کد خبر :975724
HP

شرکت HP از برندهای موفق تولیدکننده لپ تاپ بوده که در سال‌های اخیر توانسته نقش بزرگی ایفا کند و به موفقیت بالایی در فروش دست پیدا کند.

بازتاب-

در این مطلب قصد داریم بهترین مدل لپ تاپ‌های HP اشاره کنیم. مدل‌هایی که طراحی باکیفیتی داشته و از مشخصات سخت افزاری قابل توجهی برخوردار هستند.

1-اچ پی Spectre x360 13.5

HP

این محصول اچ پی دارای نمایشگر منعطف بوده که می‌توان آن را در حالات مختلفی چون تبلت و لپ تاپ به کار گرفت. متریال ساخت باکیفیتی توسط HP برای آن در نظر گرفته شده که از جمله باید به بدنه آلومینیوم اشاره کرد. این دستگاه به پردازنده Core i7-1255U اینتل مجهز شده که چیپی 10 هسته‌ای محسوب می‌شود. این پردازنده با گرافیک Iris Xe اینتل یکپارچه شده تا عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

Spectre x360 حداکثر 32 گیگابایت رم و 2 ترابایت حافظه SSD دارد. یک نمایشگر با نسبت ابعاد 3:2 شامل آن شده که 13.5 اینچی بوده و وضوحی 2000 در 3000 پیکسل ارائه می‌دهد. البته پنل به کار گرفته شده از نوع اولد است که در کنار وضوح گفته شده تجربه کاربری لذت‌بخشی ارائه می‌دهد.

یک وبکم 5 مگاپیکسلی که توانایی تصویربرداری 1080 پیکسلی را دارد، در این مدل گنجانده شد. نسخه 13 اینچی طراحی برگرفته از نسخه 16 اینچی داشته که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. ضخامت آن 17 میلیمتر بوده و نسبتا سبک است.

در مورد پورت‌ها، علاوه بر درگاه Thunderbolt 4 در گوشه، یک پورت دیگر در کنار، به علاوه یک پورت USB Type-A، یک جک هدفون و یک کارت خوان microSD هم تدارک دیده شد. در مجموع، این یک لپ تاپ هیبریدی جذاب بوده که در کنار نمایشگر عالی، متریال باکیفیت، سخت افزاری ایده‌آل هم به شما ارائه می‌دهد. بنابراین باید آن را بهترین محصول HP قلمداد کرد.

2-اچ پی Omen 15

HP

سری Omen اچ پی به عنوان برند گیمینگ این شرکت شناخته می‌شود. این محصول HP به پردازنده نسل دوازدهم Core i7 مجهز شده و از گرافیک RTX 3070 قدرت می‌گیرد. حافظه رم 16 تا 32 گیگابایتی داشته که در کنار حافظه SSD با ظرفیت 1 تا 2 ترابایت برای نصب بازی‌های مختلف کارایی دارد.

در سوی دیگر دستگاه به نمایشگر 15 اینچی 4کی تجهیز یافته و نرخ نوسازی 120 هرتزی دارد. بنابراین افراد یک تجربه گیم‌پلی لذت‌بخش خواهند داشت. ناگفته نماند این مدل صفحه کلید گیمینگ داشته که نورپس زمینه رنگارنگی دارد.

در سایر ویژگی‌ها باید به صفحه نمایش 4کی پروضوح، صدایی باکیفیت، سخت افزاری قوی و طراحی گیمینگ اشاره کرد که نظر هر گیمری را به خود جلب می‌کند. این محصول HP بدنه آلومینیومی داشته و بادوام است. بنابراین اگر به دنبال یک مدل برجسته هستید، این محصول HP نیاز شما را برآورده خواهد کرد.

3-اچ پی Elite Dragonfly G3

HP

این محصول اچ پی به پردازنده نسل دوازدهم i7 سری U مجهز بوده و با 16 گیگابایت رم قابل تهیه است. همچنین باید به نمایشگر خوش سایز 13.5 اینچی با وضوح FHD هم اشاره کرد. اچ پی در این مدل گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe را به کار گرفت. همچنین حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی موجود در آن عملیات انتقال داده را سرعت می‌بخشد.  Elite Dragonfly G3 دارای عمرباتری فوق العاده است و وبکم باکیفیتی دارد. همچنین تاچ‌پد آن بزرگ بوده و با شاسی آلومینیومی و کم وزن، تجربه کاربری راحتی رقم می‌زند.

ناگفته نماند که این مدل عملکرد سخت افزاری قدرتمندی نداشته اما برای کاربری روزانه نیاز مخاطب خود را برآورده خواهد ساخت. بنابراین اگر به دنبال یک لپ تاپ خوش وزن، باکیفیت و با عمرباتری بالا از HP هستید، Elite Dragonfly G3 می‌تواند نیاز شما را برآورده سازد.

4-اچ پی Pavilion Aero 13

HP

دیگر لپ تاپ این لیست چیزی نیست جز Pavilion Aero 13 اچ پی که از طراحی مطلوب و مشخصاتی ایده‌آل بهره می‌برد. دستگاه دارای پردازنده AMD Ryzen 7 5800U است و با گرافیک AMD Radeon همراه شد. همچنین باید به 16 گیگابایت رم هم اشاره کرد که در کنار 512 گیگابایت حافظه اس اس دی M.2 NVMe، سرعت انتقال داده بالایی دارد.

نمایشگر 13 اینچی این دستگاه وضوح FHD داشته و کیفیت رنگ و وضوح قابل قبولی را به مخاطب خود ارائه می‌دهد. نوت بوک Pavilion Aero 13 یک گزینه همه کاره برای افرادی بوده که قصد دارند لپ تاپی برای کاربری روزانه با عمرباتری بالا خریداری کنند.

با تمام این اوصاف یک گزینه ارزشمند از HP است.

5-اچ پی Chromebook x2

HP

شرکت اچ پی همچون سایر رقبا در سبد محصول خود کروم بوک هم دارد که یکی از بهترین نمونه آن Chromebook x2 نام دارد. این لپ تاپ کروم بوکی از پردازنده رده پایه اینتل Core m3-7Y30 قدرت گرفته و با گرافیک یکپارچه همین پردازنده همراه است. همچنین باید به 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه فلش، نمایشگر 12.3 اینچی 1600 پیکسلی و برخی دیگر اشاره داشت.

نمایشگر دستگاه وضوح و کیفیت بالایی دارد. عمرباتری طولانی هم می‌توان از این مدل انتظار داشت و یک تجربه کاربری راحت را برای مخاطب رقم خواهد زد. بنابراین اگر به دنبال لپ تاپ کروم بوکی کارآمد و خوش قیمت هستید، اچ پی Chromebook x2 همان گزینه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید