هدست واقعیت مجازی اپل در بهار 2023 معرفی می شود

    کد خبر :975653
هدست واقعیت مجازی

شرکت اپل درنهایت قصد دارد بهار 2023 از اولین هدست واقعیت مجازی خود رونمایی کرد. این هدست مدتها در شایعه بوده و انتظار داریم ماه‎های آینده شاهد معرفی آن باشیم.

بازتاب-به گفته منابع نزدیک به این موضوع، غول کوپرتینویی هدست مبتنی بر AR/VR خود را در اواخر امسال و در رویداد WWDC به طور رسمی رونمایی می‌کند. این یک کنفرانس بزرگ از طرف سازنده آیفون بوده که معمولاً در اواسط سال برگزار می‌شود، بنابراین می‌توانیم منتظر رونمایی آن در ژوئن 2023 باشیم. طبق گزارش‌های قبلی، دستگاه مورد بحث را می‌توان Reality Pro نامید.

شایعات اولیه حاکی از عرضه اولیه آن بود، با این حال، برند موردبحث با چالش‌های مختلفی در زمینه نرم افزار و سخت افزار مواجه شد. به همین دلیل، مجبور شد معرفی را به تعویق بیندازد. این هدست احتمالاً با قیمت بالا که می‌تواند تا 3000 دلار هم برسد، وارد بازار شود.

هدست واقعیت مجازی

 اگرچه، جزئیات دقیق تر در مورد مشخصات و ویژگی‌های آن هنوز نامشخص است. اما با این قیمت، می‌توان انتظار داشت که اپل ویژگی‌ها و عملکردهای جدیدی را ارائه کند که تاکنون در هدست‌های مبتنی بر واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی دیده نشده است.

بر اساس گزارش‌های قبل، این شرکت کوپرتینویی می‌تواند نمایشگرهای دوگانه 4کی و مجموعه‌ای از دوربین‌ها را برای کمک به ردیابی پیشرفته و ورودی بدون کنترل ارائه دهد. این دستگاه همچنین دارای پردازنده توانمند M2 خواهد بود که به راحتی از هر چیپستی قوی‌تر است. این پلتفرم همچنین دارای سیستم عامل xrOS بوده و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار موثق و بیشتری باقی ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید