نحوه استفاده از Google Maps برای مسیرها

    کد خبر :975932
Google Maps

این راهنما به شما نشان می‌دهد که چگونه از Google Maps برای مسیرها استفاده کنید، می‌توان از آن برای پیمایش در یک شهر با پای پیاده یا برای سفر با ماشین استفاده کرد. همچنین می‌توانید از آن برای سفرهای قطار و موارد دیگر استفاده کنید.

بازتاب-Google Maps در طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌ها در دسترس است، این شامل گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی و آیفون یا آی‌پد اپل می‌شود. این نرم افزار در رایانه‌های دسکتاپی مانند رایانه‌های شخصی ویندوز و مک موجود است. اولین کاری که باید انجام دهید این بوده که برنامه Google Maps را برای تلفن اندرویدی یا آیفون دانلود کنید، این نرم افزار همچنین می‌تواند در مرورگر وب دستگاه استفاده شود.

چگونه از Google Maps استفاده کنیم

 Google Maps

هنگامی که برنامه Google Maps را در آیفون یا تلفن اندرویدی دانلود کردید، اکنون می‌توانید برنامه را در دستگاه خود باز کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که نقطه شروع را در جایی که قرار است سفر را از آن انجام دهید، وارد نمایید، این می‌تواند آدرس خانه شما باشد اگر از خانه شروع کنید یا می‌تواند مکان فعلی شما باشد. هنگامی که نقطه شروع سفر را انتخاب کردید، باید مقصد خود را در Google Maps وارد کنید.

طیف وسیعی از گزینه‌ها وجود دارد که می‌توانید از اینجا انتخاب کنید، این شامل یک آدرس خاص با یک کد پستی، یک شهر یا یک مکان، چیزی مانند برج لندن یا بیگ بن است. پس از وارد کردن مقصدی که می‌خواهید به آن سفر کنید، می‌توانید روش سفر را انتخاب کنید، طیف وسیعی از گزینه‌ها برای این کار وجود دارد.

اگر این گزینه در دسترس باشد، می‌توانید خودرو، قطار، پیاده‌روی، دوچرخه یا حتی هواپیما را انتخاب کنید، این گزینه معمولاً برای سفرهای طولانی‌تر در دسترس خواهد بود. هنگامی که روش سفر خود را انتخاب کردید، دریافت مسیرها را انتخاب کرده و مسیرهای سفر به شما داده می‌شود.

این به شما نشان می‌دهد که چگونه از طریق روش سفر انتخابی خود از مکان فعلی خود به مقصد برسید. همچنین می‌توانید مسیر خود را سفارشی کنید و مکان‌های دیگری را برای بازدید در طول مسیر اضافه کنید، این ویژگی خوبی است اگر به یک سفر طولانی با ماشین می‌روید و دوست دارید جایی در طول مسیر توقف کنید.

راهنمای سریع استفاده از Google Maps برای مسیرها

  • Google Maps را در تلفن، تبلت یا رایانه خود باز کنید.
  • نقطه شروع سفر خود را انتخاب کنید.
  • مقصد خود را وارد کنید.
  • روش حمل و نقل خود را انتخاب کنید.
  • مسیر خود را سفارشی کنید.
  • سفر خود را آغاز کنید.

 

امیدواریم این راهنما در مورد نحوه استفاده از Google Maps برای مسیرها مفید واقع شده باشد، می توانید جزئیات بیشتری در مورد Google Maps در وب سایت Google بیابید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید