ایلان ماسک تا پایان 2023 مدیرعامل توییتر خواهد بود

    کد خبر :975733
ایلان ماسک

ایلان ماسک بنیانگذار تسلا و اسپیس ایکس پیشتر تصمیم گرفت تا توییتر را به عنوان یک شبکه اجتماعی پرمخاطب با بودجه 40 میلیارد دلاری خریداری کند.

بازتاب-وی از اکتبر یا همان مهر امسال تصاحب خود را کامل کرد و مدیرعامل توییتر شد. پس از پیوستن وی به شرکت توییتر حواشی بسیاری به وجود آمد و این شبکه اجتماعی دست خوش تغییراتی قرار گرفت. تغییراتی که شامل سرویس توییتر بلو می‌شود و افراد با تهیه آن می‌توانند تیک رنگی باتوجه به نوع کاربری داشته باشند.

به شکلی که شرکت‌ها تیک طلایی بدست خواهند آورد و افراد حقیقی تیک آبی. برای دریافت تیک آبی باید ماهانه 8 دلار پرداخت کرد این درحالیست که تیک طلایی برای شرکت‌ها ماهانه 1000 دلار آب می‌خورد.

ایلان ماسک

گزارش جدید نشان می‌دهد که ایلان ماسک قصد دارد تا اواخر 2023 از مدیرعامل توییتر کناره‌گیری کند. پیشتر در توییتی ماسک بیان داشت به محض پیدا کردن یک احمق سمت خود را به او واگذار می‌کند. اخیرا در یک کنفرانس مدیریت جهانی که ظاهرا در دوبی برگزار شده اظهار داشت که تا زمانی که وضعیت توییتر به ثبات برسد، سمت خود را به عنوان مدیرعامل حفظ خواهد کرد. سپس با انتشار توییتی احتمال کناره‌گیری از سمت مدیرعاملی توییت خبر داد.

حال باید منتظر ماند تا مشخص شود با تغییر مدیرعامل توییتر و نظارت دور ماسک چه فرجامی برای توییتر رقم خواهد خورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید