بهترین لپ تاپ‌های خوش قیمت بازار

    کد خبر :972181

لپ تاپ امروزه به ابزار کارآمد برای افراد تبدیل شده که می‌توانند از آن برای اهداف مختلفی چون آموزش، کسب و کار و نیاز روزمره استفاده کنند.

بازتاب-اما خرید یک گزینه مناسب در میان انبوهی از مدل‌ها با قیمت‌های متنوع امر دشواری است. در این بین باید به سراغ مدل‌هایی رفت که قیمت مناسبی دارند و بیشتر آنها برای انجام آموزش و نیاز روزمره گزینه قابل توجهی به حساب می‌آیند. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین لپ تاپ‌های خوش قیمت بازار آشنا سازیم که اگر نیاز به ارتقا یک مدل جدید دارید می‌توانید به سراغ آن بروید.

ایسر Aspire 5/بهترین لپ تاپ ویندوزی ارزان

مزایا: خوش قیمت/نمایشگر عالی/ پردازنده کارآمد

معایب: پد لمسی سخت

لپ تاپ‌

این محصول ایسر از سخت افزاری چون پردازنده  چهار هسته‌ای Ryzen 3 5300U ای ام دی، سیستم عامل ویندوز 11 هوم، گرافیک ای ام دی Radeon، نمایشگر 15.6 اینچی FHD با نسبت تصویر 16.9، حافظه رم 8 گیگابایتی DDR4 SDRAM، حافظه اس اس دی 256 گیگابایتی بهره می‌برد.

این لپ تاپ در کنار طراحی قابل قبول، مشخصاتی برای آن استفاده شده که شامل وای فای 6، حافظه ذخیره سازی و نمایشگر پروضوح می‌شود. بنابراین اگر نمی‌خواهید برای لپ تاپ ویندوزی هزینه بالایی داشته باشید، این لپ تاپ گزینه عالی برای آموزش و کسب و کار است.

دل Inspiron 15 3000/ ارزشمندترین لپ تاپ ارزان

مزایا: عمرباتری عالی/صفحه کلید عالی

معایب: بدون اس اس دی/بدون پورت USB-C

لپ تاپ‌

از مشخصات کلیدی این محصول دل باید به پردازنده اینتل Celeron Processor N4020، صفحه نمایش 15 اینچی HD LED غیرلمسی، سیستم عامل ویندوز 11، حافظه رم 4 گیگابایتی DDR4، گرافیک یکپارچه اینتل UHD Graphics 600 و حافظه اس اس دی M.2 PCIe NVMe با ظرفیت 128 گیگابایتی اشاره کرد.

لپ تاپ دل Inspiron 15 3000 یک لپ‌تاپ ارزان و در عین حال شیک است که قدرت و عملکرد مناسبی را ارائه می‌کند، همگی با قیمت کمتر از 300 دلار به مخاطب ارائه شده و باید آن را دستگاهی همه جانبه، مستحم و قابل قبول دانست.

3-ایسوس Laptop L406/بهترین لپ تاپ ارزان کم وزن

مزایا: کم وزن/نمایشگر پروضوح/عمرباتری قابل توجه

معایب: ترکپد نه چندان قابل قبول/عدم قابلیت ارتقا حافظه رم

 لپ تاپ‌

این لپ تاپ ایسوس به پردازنده اینتل Celeron N4000، صفحه نمایش 14 اینچی HD، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه فلش 64 گیگابایتی، وای فای 5 و برخی ویژگی دیگر مجهز شد. لپ تاپ‌های باریک و سبک عموما گران قیمت نیستند و در میان مدل‌های ارزان قیمت هم گزینه‌هایی یافت می‌شوند. در اینجا ما یک لپ‌تاپ جذاب داریم که برای کارهای روزمره مناسب است و طراحی مدرن و حس پریمیومی دارد.

4-دل Inspiron 11 3195 2-in-1/بهترین لپ تاپ ارزان تبلتی

مزایا: جمع و جور/نمایشگر لمسی/کیفیت رنگ خوب نمایشگر

معایب: نمایشگر کم نور/عمرباتری نه چندان جالب

 لپ تاپ‌

از مشخصات کلیدی این مدل باید به پردازنده ای ام دی A9-9420E، سیستم عامل ویندوز 10 هوم، گرافیک Radeon R5، نمایشگر 11.6 اینچی LED HD، حافظه رم 4 گیگابایتی DDR4، حافظه فلش 64 گیگابایتی و برخی دیگر اشاره کرد.

دل Inspiron 11 یک دستگاه عالی برای کسانی است که نمی‌توانند بین لپ تاپ و تبلت یکی را انتخاب کنند، فقط با یک چرخاندن لولا، می‌توانید به راحتی بین یک حالت به حالت دیگر بروید. بین حالت تبلت، حالت ارائه، حالت چادری و حالت لپ تاپ انتخاب کنید.

فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی eMMC به این معنی است که این یک پلتفرم قوی‌تر است، ایده آل برای انداختن در کیف و تجربه کاربری راحت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید