بلیت بازگشت رادولووویچ تهیه شد/واکنش به احتمال انتخاب مربی موقت

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۴۶
    کد خبر :721506

احمد جمشیدی در گفتگو با مهر، درباره بلاتکلیفی باشگاه ذوب آهن و اعلام میودراگ رادولوویچ سرمربی تیم فوتبال این باشگاه مبنی بر عدم تمایل برای بازگشت به ایران، گفت: ما روز گذشته بلیت بازگشت این مربی را که فکر می کنم برای شنبه یا یکشنبه هفته بعد باشد، تهیه کرده ایم. وظیفه خود را انجام دادیم و رادولوویچ هم باید به تعهداتش عمل کند. او در رسانه ها عنوان کرده که نمی خواهد برگردد ولی رسما چیزی به باشگاه اعلام نشده است.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن ادامه داد: دنبال این هستیم که رادولوویچ ظرف سه، چهار روز آینده به ایران برسد و در تمرینات تیم حاضر شود. البته تمرینات ما به صورت منظم زیر نظر دستیاران رادولوویچ انجام می شود و مشکلی نداریم. ما به تعهداتمان عمل کرده ایم و مبنا بر نیامدن این مربی نیست.

جمشیدی در خصوص احتمال انتخاب یک مربی موقت تا تعیین تکلیف سرمربی ذوب آهن، تاکید کرد: همانطور که گفتم بحثی برای نیامدن سرمربی نیست. مانعی از طرف باشگاه وجود ندارد. با این حال اگر اتفاق خاصی رخ داد، باید در جلسه هیات مدیره تصمیم گیری کنیم.

وی افزود: رادولوویچ در صحبتی که با مدیرعامل باشگاه داشت اعلام کرد مشکلی ندارد و به ایران می آید. حتی در ویدئو کنفرانس طرفین مشخص شد که گویا رادولوویچ در سفارت و دنبال کارهای ویزایش بوده است.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن همچنین درباره گلایه و نارضایتی بازیکنان این تیم به خاطر دریافتی هایشان اظهار کرد: مدتی پیش یک مقدار از قرارداد بازیکنان را دادیم. فکر می کنم به طور متوسط تا الان ۶۰ درصد از قراردادها پرداخت شده باشد.

جمشیدی در پاسخ به سئوالی مبنی بر کناره گیری رسول کربکندی از مدیریت سازمان فوتبال باشگاه ذوب آهن و گلایه های او هم گفت: من صحبت های آقای کربکندی را ندیدم و در جریان نبودم. ایشان مدتی است سر کار حاضر نشده و دلیلش را نمی دانم. این قضایا به مدیرعامل باشگاه بر می گردد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در پایان ضمن رد خبر احتمال استعفای جواد محمدی مدیرعامل باشگاه تصریح کرد: محمدی یک مقدار کسالت داشت و هنوز هم دارد ولی ولی با این حال همچنان در محل کارش حاضر می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید