جدایی‌های تکراری بازیکنان کلیدی و نا امیدی هواداران ذوب آهن

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ ۹:۳۷
    کد خبر :748187

سال گذشته ارسلان مطهری مهاجم وقت ذوب آهن بعد از عدم دریافت مطالباتش در موعد مقرر، اقدام به فسخ یکطرفه قراردادش با ذوبی ها کرد و روانه باشگاه استقلال شد. این در حالی بود که مسئولان باشگاه ذوب آهن یک روز بعد از فسخ مطهری، مبلغ ۲۵۰میلیون به حسابش واریز کردند تا بلکه مانع جدایی این مهاجم شوند اما برای حفظ مطهری، واریز این مبلغ خیلی دیر شده بود. در واقع مطهری هم بخشی از پول خود را از ذوب آهن گرفت و هم به تیم جدید رفت.

ذوبی ها حتی بعد از شکایت به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، راه به جایی نبردند و شکایت‌شان از استقلال و مطهری به دلیل عمل نکردن به تعهدات‌شان نسبت به این مهاجم، رد شد.

حالا و در شرایطی که باشگاه ذوب آهن دوران بعد از تغییرات مدیریتی را سپری می کند، اتفاق مشابهی رخ داده است. مهدی مهدی پور هافبک ذوب آهن هفته گذشته با انتشار پیامی در اینستاگرام خود، خبر از جدایی از ذوب آهن به خاطر نداشتن «حُسن نیت» مسئولان این باشگاه داد. در واقع خواسته مهدی‌پور هم تحقق وعده‌ها و تعهدات مالی باشگاه بود که ظاهراً عملی نشده بود.

به گزارش ایلنا، پیگیری‌های نشان می دهد مدیران باشگاه ذوب آهن بعد از جدایی مهدی پور اقدام به پرداخت مبلغی در حدود ۱۰۰ میلیون تومان به این بازیکن می کنند، اما ظاهراً این پول بعد از فسخ قرارداد به حساب مهدی پور واریز شده است تا ماجرای ارسلان مطهری به شکل دیگری تکرار شود.

این اتفاقات مثل فصل قبل و تلخ تر از آن بوده که هواداران سبز پوشان اصفهان را خسته و نا امید می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید