بررسی قیمت آیفون 13 در کشورهای مختلف

    کد خبر :897445

گوشی‌های سری آیفون 13 ازجمله محصولات اپل هستند که از زمان رونمایی تاکنون بسیار مورد استقبال طرفداران این برند قرار گرفته‌اند. حتماً می‌دانید که سیاست قیمت‌گذاری هر شرکت در کشورهای مختلف، فرق می‌کند. درنتیجه، افراد در سراسر جهان باید با توجه به کشوری که در آن هستند، مبلغ متفاوتی برای تهیه آیفون 13 پرداخت کنند. در ادامه، قیمت گوشی‌های این سری آیفون در کشورهای مختلف را برسی می‌کنیم. همچنین شما می‌توانید قیمت روز انواع گوشی اپل در ایران را از سایت تکنولایف بررسی کنید.

https://www.technolife.ir/product/list/69_70_73/گوشی-موبایل-اپل-apple

قیمت آیفون 13 در کدام کشورها گران‌تر است؟

هنگام رونمایی از گوشی‌های آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس، نکته‌ای که بسیار توجه کاربران را جلب کرد، قیمت بالای آن‌ها در برخی از کشورها بود. توجه داشته باشید که قیمت نهایی تعیین‌شده برای این محصولات، به نسخه‌های آنلاک مربوط است که شامل مالیات و موارد دیگر هم می‌شود. اما باوجوداینکه برخی از فاکتورها برای تعیین قیمت آیفون یکسان هستند، ارزش این محصولات در برخی از کشورها بسیار بیشتر از کشورهای دیگر است.

ازجمله کشورهایی که قیمت سری مختلف آیفون 13 در آن‌ها گران است، می‌توان به ترکیه و برزیل اشاره کرد. البته، همیشه استثناهایی هم وجود دارد. برای مثال، iPhone 13 Mini در ترکیه با قیمت 1300 دلار فروخته می‌شود. درحالی‌که همین محصول در برزیل با قیمت 1250 دلار به فروش می‌رسد. اما بااین‌وجود، باید بگوییم که وضعیت قیمت‌گذاری سری 13 آیفون در برزیل بسیار گران‌تر از کشورهای دیگر است.

در ادامه گران‌ترین قیمت آیفون 13 در کشورهای مختلف را آورده‌ایم، قیمت‌های نوشته‌شده به دلار آمریکا تبدیل‌شده‌اند:

 

 

نسخه 128 گیگابایت این گوشی با قیمت 1,715.50 دلار در هند با قیمت گران‌تری نسبت به ترکیه و نروژ به فروش می‌رود.

بزرگ‌ترین تغییر گوشی آیفون 13 پرو مکس در مقایسه با آیفون 12 پرو مکس را می‌توانیم ارتقاء دوربین‌های آن نام ببریم. تغییر بعدی در ظرفیت باتری و سومین تغییر هم در داشتن صفحه نمایشی با نرخ نوسازی بالاتر است. به‌روزرسانی باتری، دوربین و استفاده از صفحه نماشی با نرخ نوسازی بالاتر اتفاقی است که انتظار آن را به عنوان یک ارتقا سالانه در آیفون 13 پرومکس داشتیم و به همین دلیل می‌توانیم بگوییم که آیفون 13 می‌تواند همان آیفون 12 اس باید!

قیمت آیفون 13 در کدام کشورها ارزان‌تر است؟

همان‌طور که گفتیم، فاکتورهای مختلف بر قیمت‌گذاری آیفون تاثیر گذار هستند مانند مالیات و… . میزان کم مالیات دریافتی باعث می‌‌شود تا قیمت این محصولات در برخی از کشورها بسیار پایین بیاید. همچنین، برخی از ایالات در آمریکا هیچ مالیاتی در این مورد در نظر نمی‌گیرند که این موضوع آن‌ها را به ارزان‌ترین مناطق برای خرید آیفون 13 تبدیل می‌کند.

مناطقی که ارزان‌ترین قیمت برای خرید گوشی های سری آیفون 13 را ارائه می‌دهند شامل گزینه‌های زیر می‌شوند:

جمع‌بندی

با توجه به قیمت آیفون 13 در کشورهای مختلف، حتماً به این موضوع پی برده‌اید که خرید این گوشی در کشورهایی مانند برزیل اصلا به‌صرفه نخواهد بود و به‌نوعی جیب شما را خالی می‌کند! به‌طورکلی، این محصولات در کشورهای قاره آمریکای جنوبی بسیار گران‌تر از نقاط دیگر جهان به فروش می‌رسند. خرید گوشی های سری آیفون در کشورهای ایالات‌متحده آمریکا، هنگ کنگ، ژاپن و کانادا کم‌ترین هزینه‌ را برای کاربران خواهد داشت. همچنین برای داشتن قیمت گوشی های آیفون از سایت اصلی آن هم میتوانید استفاده کنید:

https://www.apple.com/shop/buy-iphone

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید