برج بوگاتی رویای بردن خودرو به داخل خانه را برای مالکان فراهم می کند

    کد خبر :996798

دبی دقیقاً فاقد آسمان‌خراش‌های چشم‌نواز نیست، اما برج جدید برند خودروسازی بوگاتی برجی خواهد ساخت که تنها در رویا شاهد آن بودیم.

بازتاب-این ساختمان خیره‌کننده میزبان اقامتگاه‌های لوکس و شامل یک جفت آسانسور خودرو خواهد بود که به مالکان اجازه می‌دهد تا اتومبیل خود را تا سوئیت پنت‌هاوس برانند. بوگاتی رزیدنس در خلیج تجاری دبی واقع خواهد شد. با قضاوت از رندرهای موجود، طراحی ساختمان یادآور خروجی جاه طلبانه زاها حدید است و فرم انحنای پیچ خورده را با نمای بیرونی نقره‌ای چشم نواز ترکیب می‌کند.

جزئیات دقیق‌تری مانند ارتفاع و سیستم ساختاری آن هنوز در این مرحله اولیه وجود ندارد و ما انتظار داریم با پیشرفت پروژه اطلاعات بیشتری کسب کنیم، اگرچه می‌دانیم که شامل مجموعه‌ای از 171 اقامتگاه Riviera Mansions و 11 پنت‌هاوس Sky Mansion خواهد بود و همچنین دارای یک طرح سفارشی منحصر به فرد.

برج بوگاتی

همانطور که انتظار دارید، امکانات رفاهی نیز قابل توجه خواهد بود، از جمله یک منطقه ساحلی طراحی شده برای تکرار je ne sais quoi از ریویرای فرانسوی در دبی، به علاوه یک استخر خصوصی، جکوزی اسپا و باشگاه بدنسازی. با این حال، جالب‌ترین ویژگی این برج، دو آسانسور خودروی گاراژ به پنت‌هاوس برج است که بازتاب برج آسانسور خودروی شخصی پورشه در میامی بوده و به مالک اجازه می‌دهد به معنای واقعی کلمه اتومبیل را وارد خانه کنند.

در بیانیه مطبوعاتی بوگاتی توضیح داده شده است: «ساخت بی بدیل و پرداخت‌های نفیس که استاندارد جدیدی را برای زندگی مجلل ایجاد می‌کند، در قلب فضاهای نشیمن طراحی‌شده برای اقامتگاه‌های بوگاتی قرار خواهد گرفت و تضمین می‌کند که «هنر زندگی» برای یک دوره تعریف‌کننده معاصر دوباره تصور می‌شود. پنت‌هاوس‌ها و عمارت‌ها، فضاهای نشیمن بزرگی را ارائه می‌دهند که با بهترین موادی که دنیا ارائه می‌کند تزئین شده است. اقامتگاه‌های بوگاتی ترکیبی بی‌نظیر از راحتی، عملکرد و ظرافت دارند که نشان‌دهنده برتری بوگاتی در طراحی است.”

بوگاتی جدیدترین شرکت خودروسازی لوکس است که علاقه شدیدی به طراحی معماری نشان می‌دهد و پروژه‌های مجلل مشابهی از استون مارتین و بنتلی را دنبال می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید