برترین‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا معرفی شدند

  • ورزشی
  • جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۴۷
    کد خبر :945212
برترین‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا معرفی شدند

اتحادیه فوتبال اروپا بهترین بازیکن، بهترین گل و نفرات تیم منتخب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان را معرفی کرد.

با پایان هفته سوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، کمیته فنی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) برترین‌های این هفته از مهمترین تورنمنت فوتبال باشگاهی جهان را معرفی کرد.

آندره سیلوا ستاره پرتغالی تیم لایپزیگ که در بازی خانه برابر سلتیک با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید به عنوان برترین بازیکن انتخاب شد. او در این بازی دو گل زد، 9 بار در موقعیت گلزنی قرار داشت و یک پاس گل هم داد تا روی هر سه گل تیمش نقش مستقیم ایفا کرده باشد. سیلوا در حالی این عنوان را از آن خود کرد که رقبایی مانند آنخل دی‌ماریا از یوونتوس، جود بلینگهام از دورتموند و جووانی دی‌لورنزو از ناپولی داشت.

گل لیونل مسی ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن در دقیقه 22 بازی تیمش در خانه بنفیکا که نتیجه را یک – یک مساوی کرد، به عنوان زیباترین گل هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت. مسی حمله‌ای که با پاسکاری زیبا میان چند هم‌تیمی‌اش و البته نقش‌آفرینی خود او همراه بود را با یک شوت کات‌دار از فاصله 22 متری به سرانجام رساند. گل چهارم دورتموند برابر سویا توسط رافائل گوئریرو، گل دوم لیورپول برابر رنجرز توسط الکساندر ترنت آرنولد و گل سوم لایپزیگ برابر سلتیک توسط آندره‌ سیلوا سه نامزد دیگر کسب عنوان زیباترین گل هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بودند.

فهرست بازیکنان تیم منتخب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیز به شرح زیر است:

دروازه‌بان: دیو‌گو کاستا (پورتو) 16 امتیاز

مدافعان: ترنت الکساندر آرنولد (لیورپول) 14 امتیاز، جووانی دی‌لورنزو (ناپولی) 13 امتیاز و ریس جیمز (چلسی) 20 امتیاز

هافبک‌ها: رودریگو (رئال مادرید) 14 امتیاز، آنخل دی‌ماریا (یوونتوس) 15 امتیاز، امین هریت (مارسی) 13 امتیاز، آدرین رابیو (یوونتوس) 16 امتیاز و سادیو مانه (بایرن مونیخ) 15 امتیاز

مهاجمان: آندره سیلوا (لایپزیگ) 16 امتیاز و جاکومو راسپادوری (ناپولی) 13 امتیاز

تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید