بدون کمک آمریکا، به ایران حمله می کنیم

    کد خبر :987612
بدون کمک آمریکا، به ایران حمله می کنیم

یاکوف عمیدرور، مشاور سابق امنیت داخلی اسرائیل با ادعای این‌که احتمال جنگ با ایران به طور فزاینده‌ای وجود دارد، گفت که ممکن است به نقطه‌ای برسیم که مجبور شویم حتی بدون کمک آمریکا، به ایران حمله کنیم.

به گزارش «تایمز اسرائیل»، وی در گفت‌و‌گو با «رادیو ۱۰۳» اسرائیل با اشاره به تجربه سابق خود در وزارت جنگ اسرائیل، افزود که تنش‌های اخیر، تغییر چشم‌انداز خاورمیانه و تغییر اولویت‌های ایالات متحده باعث، «وخامت» در وضعیت امنیتی شده است.

عمیدرور، همچنین ضمن ابراز تردید درباره تعهد آمریکا به دفاع از امنیت اسرائیل، گفت: «آمریکا از نظر حضور، همان آمریکا نیست و ایرانی‌ها این را می‌بینند. مشکلات آمریکا بسیار بیشتر از خاورمیانه است. نگاه جهان به اسرائیل حالا متفاوت شده است».

ماه ژانویه گذشته یک منبع نظامی اسرائیل طی مواضعی بی‌اساس مدعی شده بود که آمادگی برای حمله نظامی به ایران با خرید جنگنده‌ها و مهمات ویژه، ادامه خواهد یافت.

طرح حمله «یک جانبه» به تاسیسات هسته‌ای ایران

وی با اعلام این‌که طرح حمله «یک جانبه» به تاسیسات هسته‌ای ایران، هنوز آماده نیست، گفت که ارتش اسرائیل به محض صدور فرمان از سوی تصمیم‌گیران سیاسی این رژیم به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله خواهد کرد.

این منبع نظامی مدعی شد که حملات اسرائیل به سوریه، آرایش نظامی ایران را در آنجا را بر هم می‌زند.

پیش از این نیز، «بنی گانتز» وزیر جنگ اسرائیل طی مواضعی مضحک از حمله احتمالی این رژیم به تأسیسات هسته‌ای ایران طی دو تا سه سال آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا، وی طی سخنانی در مراسم فارغ التحصیلی خلبانان نیروی هوایی اسرائیل خطاب به آنها مدعی شد: «در دو تا سه سال دیگر، شما ممکن است در آسمان به سمت شرق پرواز کرده و در حمله به سایت‌های هسته‌ای در ایران شرکت کنید».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید