بدترین اتفاق بوکس در سال ۹۷ ناکامی در بازیهای آسیایی بود

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ۱۳:۳۰
    کد خبر :513855
بوکس

اکبر احدی می گوید بهترین اتفاق سال ۹۷ در رشته بوکس مدال آوری های مکرر در تورنمنت های مختلف و بدترین آن ناکامی در بازیهای آسیایی بود.

اکبر احدی سرمربی باتجربه تیم ملی بوکس در گفتگو با مهر درباره آنچه در سال ۹۷ بر تیم ملی گذشت گفت: مسیر پر فراز و نشیبی را در سال ۹۷ طی کردیم. سعی کردیم در این مدت تیم جوانی را آماده کنیم که البته در مسابقات پایانی در چابهار سه تیم از کشورمان شرکت کرد که بازی‌های خوبی را هم انجام دادند. سعی داریم تا برای رقابتهای قهرمانی آسیا در تایلند آماده شویم که اواخر فروردین ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: برای المپیک ۲۰۱۶، بوکس نتوانست سهمیه‌ای از رقابتهای آماتور کسب کند و تنها سهمیه متعلق به احسان روزبهانی بود که آن هم در رقابتهای حرفه‌ای بدست آمد. در آن زمان ما تیم فرسوده‌ای با بوکسورهای باتجربه اما بی انگیزه داشتیم که فدراسیون هر ۶ ماه یکبار سرمربی تیم ملی را عوض می‌کرد و به صورت سلیقه‌ای کار می‌کرد اما خوشبختانه در حال حاضر یک سالی هست که من در خدمت تیم ملی هستم و همه چیز به یک ثبات رسیده است.

سرمربی تیم ملی در خصوص مبارزات احسان روزبهانی در تورنمنت بوکس چابهار عنوان کرد: حدود ۵-۶ سال بود که احسان در ایران مبارزه‌ای نداشت و با یک عمل جراحی و مصدومیت آزاردهنده هم دست و پنجه نرم کرده بود. هم من و هم دکتر بهرامی به احسان گفته بودیم که شرایطت به چه صورت است و متأسفانه برخی انتقاداتی که از وی می‌شود مغرضانه است. احسان هم در آینده با توانمندی و تلاشی که دارد جواب منتقدان را مثل قبل با کسب نتیجه و عملکرد خوب می‌دهد.

وی در خصوص بهترین و بدترین اتفاق‌های سال ۹۷ عنوان کرد: بهترین اتفاق موفقیت و مدال آوری بوکسورهای جوان و با استعداد تیم ملی در تورنمنت‌های مختلف بود و بدترین اتفاق هم به نظرم ناکامی تیم ملی در بازی‌های آسیایی بود. امیدوارم سال ۹۸ سال بسیار خوبی برای مردم ایران و ورزش بوکس باشد و بتوانیم حداقل ۳ تا ۴ سهمیه المپیک کسب کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید