با ویژگی‌های بی‌نظیر گوشی هواوی میت 10 لایت آشنا شوید

  • آرشیو
  • دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۰۷
    کد خبر :183233

هواوی میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite) گوشی میان رده‌ای است که ویژگی‌های بی‌نظیری مانند 4 دوربین و صفحه نمایش FullView را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هواوی با عرضه گوشی میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite) در سری هواوی میت 10 تمام تلاش خود را انجام داده تا برترین امکانات و ویژگی‌های فنی را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار کاربران قرار دهد. در گوشی میت 10 لایت ما ویژگی‌هایی را مانند 4 دوربین با فلاش سلفی می‌بینیم که حتی پرچم داران فعلی بازار هم از آن‌ها بهره‌مند نیستند ولی قیمت این گوشی در حد گوشی های میان رده بازار است. به علاوه هواوی این گوشی را با تنوع رنگی مناسبی به بازار عرضه کرده است که رنگ‌های طلایی، آبی و مشکی را شامل می‌شود. بدنه تمام فلزی این مدل هم مزیت دیگری است که می‌تواند مورد توجه کاربران باشد. در ادامه به بررسی بیشتر مزیت‌های کاربردی این گوشی می‌پردازیم.


مهم‌ترین ویژگی‌های هواوی میت 10 لایت
با 4 دوربین بیشتر ببینید!

گوشی میت 10 لایت هواوی برای اولین بار به چهار دوربین، دو دوربین در پشت و دو دوربین در جلو مجهز شده است تا به شما این امکان را دهد که عکس‌ها و ویدیوهای بسیار با کیفیتی را ثبت کنید. دو دوربین سلفی این گوشی در جلوی آن از یک لنز 13 مگاپیکسل در کنار یک لنز 2 مگاپیکسلی بهره می‌برند. شاخص اندازه گشودگی دیافراگم در لنز 13 مگاپیکسلی به میزان f/2.0 در نظر گرفته شده است. لنز دو مگاپیکسلی هم برای تشخیص جزئیات مرتبط با عمق میدان در نظر گرفته شده است. با وجود این لنزها شما می‌توانید عکس های سلفی بی‌نظیری را با افکت باکیفیت بوکه برای محو پس زمینه و تمرکز روی سوژه اصلی در سلفی با این گوشی داشته باشید. تنها کافی است که با یک لمس ساده روی سوژه متمرکز و پس زمینه را به میزان دلخواه محو کنید!

به گزارش گجت نیوز در قسمت پشت گوشی هم دو لنز 16 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی قرار گرفته که عکس‌های زیبایی برای شما به ارمغان می‌آورد و این امکان هم برای شما فراهم است که حتی پس از عکاسی نقطه فوکوس عکس را تغییر دهید.
صفحه نمایش FullView

اگر بازار گوشی های هوشمند در دنیا را بررسی کنیم می‌بینیم که عصر گوشی های هوشمند با مانیتور FullView فرا رسیده است. بر مبنای آخرین بررسی‌ها در حال حاضر میزان گوشی‌هایی که با مانیتور FullView عرضه می‌شوند تنها 6 درصد است ولی این میزان در سال 2018 به 50 درصد و در سال 2021 به 93 درصد خواهد رسید.

هواوی با آگاهی از این تغییر جهت بازار گوشی های هوشمند، زودتر از برخی از رقبای خود گوشی‌های با مانیتور FullView را نه تنها در رده پرچم داران، که حتی در گوشی های میان رده خود در نظر گرفته است که برای کاربران تجربه کاربری متفاوتی را ایجاد نماید.

HUAWEI Mate 10 lite اولین گوشی در این رده قیمتی است که از مانیتور FullView بهره می‌برد. این گوشی که ارزان‌ترین گوشی سری Mate 10 است، مانیتور FullView با اندازه 5.9 اینچ و نسبت نمایش بالای 18:9 که امکان نمایش موضوعات بیشتری را دارد در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی 83 درصد است که برای گوشی در این حد و در این رده قیمتی بسیار قابل توجه می‌باشد. به عبارت دیگر می توان گفت که هواوی یک مانیتور 5.9 اینچ را در گوشی با اندازه بدنه‌ای با مانیتور 5.5 اینچی جای داده است.

برای اطمینان از کیفیت و شفافیت تصاویر در این گوشی، رزولوشن آن +FHD در نظر گرفته شده که تراکم پیکسل مناسبی را برای نمایش با کیفیت تصاویر برای کاربران این مدل به ارمغان آورده است. وجود این صفحه نمایش با کیفیت که حاشیه‌های بسیار اندکی دارد به کاربران امکان می‌دهد که کارهایی مثل خواندن کتاب، تماشای فیلم و ویدیو، بازی کردن و همچنین مرور صفحات وب را با میت 10 لایت راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر انجام دهید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید