باقری بهترین گلساز، غفوری و پاتوسی امتیازآورترین بازیکنان استقلال

  • ورزشی
  • شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۴۳
    کد خبر :531585
بازیکنان استقلال

درحالی که دو هفته تا پایان فصل هجدهم لیگ برتر باقی است، استقلال با ۵۳ امتیاز بعد از پرسپولیس و سپاهان در رده سوم جدول قرار دارد.

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در نخستین تجربه سرمربیگری فرهاد مجیدی موفق شد میهمانش استقلال خوزستان را با ۴ گل شکست دهد تا با ۵۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار بگیرد.

بهترین گلزن
در این بازی مرتضی تبریزی زننده یکی از ۴ گل استقلال بود که با این گل تعداد گل‌های زده‌اش را به عدد ۴ رساند تا در کنار وریا غفوری و آیاندا پاتوسی بهترین گلزنان این فصل استقلال باشد.

بهترین گلساز
همچنین فرشید باقری که پیش از این ۴ بار برای هم تیمی‌هایش پاس گل داده بود، در دقیقه ۹۰ بازی با سانتر خود علی کریمی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا کریمی چهارمین گل تیمش در این بازی و دومین گل خود در لیگ را برای آبی پوشان به ثمر برساند و این پنجمین پاس گل باقری در این فصل برای تیمش شد. به این ترتیب باقری با ۵ پاس گل بالاتر از وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و آیاندا پاتوسی با ۴ پاس گل قرار گرفت.

امتیاز آورترین
امتیازآورترین بازیکنان استقلال در این فصل وریا غفوری و آیاندا پاتوسی هستند. این دو بازیکن هر کدام با ۴ گل و ۴ پاس گل امتیازآورترین بازیکنان این فصل تیمشان تا پایان هفته بیست و هشتم هستند و بعد از آنها فرشید باقری با ۵ پاس گل و ۳ گل در رده بعدی قرار می‌گیرد. فرشید اسماعیلی هم با ۲ گل و ۴ پاس گل یکی دیگر از بازیکنان امتیازآور استقلال در این فصل می‌باشد.

خشن ترین بازیکن
۱۹ بازیکن استقلال در این فصل مجموعاً ۲۷ کارت زرد و ۵ کارت قرمز گرفته‌اند. سجاد آقایی مهاجم جوان این تیم تنها بازیکنی است که بدون دریافت کارت زرد، تنها یک کارت قرمز گرفته است.

خشن ترین بازیکنان این تیم تا این هفته محمد دانشگر و میلاد زکی‌پور با ۵ کارت زرد و یک کارت قرمز هستند. روزبه چشمی با ۵ کارت زرد بعد از این دو بازیکن در رده بعدی قرار می‌گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید