زمان اتمام مسابقات لیگ برتر اواخر خرداد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۵۹
    کد خبر :1059598
مسابقات لیگ برتر

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درخصوص زمان پایان لیگ بیست و سوم به صحبت پرداخت و مدعی شد که لیگ امسال در اواخر خرداد به پایان می رسد.

سهیل مهدی درحاشیه مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در فدراسیون تیراندازی درباره حمله رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری ایران در سوریه، گفت: این موضوع نشان می‌دهد شاید مرزهای جنگ و حریم خاک ما تغییر کرده باشد اما هنوز جنگ تمام نشده است. همچنان باید نسبت به تجاوز، اشغال و تعدی به تمامیت ارضی کشورمان هوشیار باشیم. سفارت ما خاک در سوریه جزئی از خاک ما است.

مهدی درباره برنامه لیگ برتر و فشردگی مسابقات گفت: تعطیلاتی در طول فصل به ویژه در نیم فصل اول به لیگ کل برنامه لیگ تحمیل شد اما سعی داریم در زمانی قانونی و عادی با حداقل فشردگی، باشگاه‌ها را به مسیر مسابقات هدایت کنیم و خدمت‌گذار آنها باشیم.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر درخصوص زمان احتمالی اتمام لیگ نیز توضیح داد: باید تا اواخر خرداد لیگ را به اتمام برسانیم زیرا طبق برنامه‌ای که درمورد پنجره نقل و انتقالات بین‌المللی (TMS) به فیفا اعلام شده، پایان لیگ را در همین زمان اعلام کرده‌ایم و باید تلاش کنیم تا این روزها لیگ را به اتمام برسانیم. در آن زمان فیفادی هم داریم و نمی‌توانیم در آن بازی برگزار کنیم. با تمام این مسائل باید در این فضا لیگ و جام حذفی تمام شود.

مهدی در پایان و درمورد راهپیمایی روز قدس و نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: به احترام این روز، بازی‌های لیگ برتر را پس از روز قدس برگزار می‌کنیم. این موضوع نشان می‌دهد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به چنین روزهایی احترام می‌گذارد. به ویژه با توجه به اتفاقات روزهای اخیر، وظیفه ذاتی جامعه وررش برای حضور پررنگ‌تر در این راهپیمایی دوچندان می‌شود.

ورزش سه

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید