بازدید مشاور وزیر و مدیر کل HSE وزارت نفت از پتروشیمی شهید تندگویان

    کد خبر :883381

مدیر کل بهداشت ، ایمنی و محیط زیست وزارت نفت از پتروشیمی شهید تندگویان بازدید کرد.
به گزارش اقتصاد نگار به نقل از روابط عمومی واموربین الملل پتروشیمی شهید تندگویان ، مظاهر انصاری مشاور وزیر و مدیر کل HSE وزارت نفت به همراه هیئت همراه از این شرکت بازدید کرد. در این برنامه که روز سه شنبه 5 بهمن ماه انجا م شد مدیر پدافند غیر عامل وزارت نفت با همراهی داوود عمادی مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، سید امید شهیدی نیا مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر و جمعی از مدیران بهداشت ، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سازمان منطقه ویژه در پتروشیمی شهید تندگویان حضور یافته و با مدیرعامل و مسئولین این شرکت دیدار و گفتگو کرد .
در ابتدای این برنامه قاسمی شهری مدیرعامل شرکت توضیحاتی را در رابطه با روند اجرایی و پیشرفت پروژه های زیست محیطی و همچنین برنامه ها و اقدامات شرکت در راستای تداوم تولید و کاهش میزان ریسک و خطر در واحدهای عملیاتی مجتمع ارائه نمود . وی در ادامه با اشاره به شرایط پساب خروجی از شرکت و اقدامات خوب صورت گرفته در راستای کاهش آلاینده ها گفت این شرکت به طور جدی در مسیر حرکت به سمت صنعت سبز گام بر می دارد. . مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان همچنین با تاکید بر اهمیت HSE و مدیریت ایمنی فرآیندها نقش آنها را در راستای تداوم تولید ،حفظ ایمنی و سلامت کارکنان و تجهیزات و صیانت از محیط زیست بسیار ضروری ارزیابی کرد و توانمند سازی و آموزش همگانی در زمینه های مختلف را از برنامه های مهم این شرکت عنوان نمود. در ادامه این برنامه مدیر پدافند غیرعامل وزارت نفت نیز ضمن اظهار رضایت از اقدامات خوب صورت گرفته در این شرکت از تلاش و زحمات کلیه کارکنان تقدیر و تشکر کرد. .
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه سخنران دیگر این جلسه بود که طی سخنانی با اشاره به همکاری ها و تعاملات فیمابین سازمان وپتروشیمی شهید تندگویان ، این شرکت را یکی از شرکتهای همراه و همگام در زمینه اجرای برنامه های زیست محیطی و مسئولیتهای اجتماعی معرفی نمود و بر همکاری گسترده تر در این زمینه ها تاکید کرد.
قابل ذکر است در این برنامه مهمانان از کارخانه های مختلف شرکت نیز بازدیدنموده وضمن آشنایی با فرآیند واحدها از نزدیک در جریان برنامه ها و اقدامات زیست محیطی شرکت قرار گرفتند .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید