بازدید رئیس‌کل بانک مرکزی از غرفه بانک سپه در نمایشگاه” تلاش با برکت”

    کد خبر :1003769
بازدید رئیس‌کل بانک مرکزی از غرفه بانک سپه

فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی و دکتر نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با همراهی دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه، از غرفه این بانک در نمایشگاه “تلاش با برکت” بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، نخستین جشنواره و نمایشگاه “تلاش با برکت” به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و در راستای تحقق شعار سال با حضور مدیران عامل بانک‌های کشور، تسهیل گران بنیاد برکت، مسئولان دستگاه‌های اجرایی کشور، خیرین و کارآفرینان برتر در محل دائمی نمایشگاه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد.

در این رویداد ملی، رئیس‌کل بانک مرکزی، سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، مدیرعامل بنیاد برکت و سایر مدیران عامل بانک‌ها ضمن حضور در غرفه بانک سپه و بازدید از محصولات تولیدی کارآفرینان مورد حمایت این بانک، در جریان فرآیند اعطای تسهیلات و اقدامات انجام‌ شده توسط بانک سپه در راستای حمایت از تولید و اشتغال قرار گرفتند.

بانک سپه از ابتدای همکاری با بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) موفق به پرداخت یک هزار و 511 میلیارد تومان در قالب 22 هزار و 359 طرح و ایجاد ظرفیت اشتغال برای بیش از 67 هزار نفر در کشور شده است.

محمد ترکمانه مدیر‌عامل بنیاد برکت ضمن خوشامد‌گویی به شرکت‌کنندگان در جشنواره به ارائه گزارشی از عملکرد بانک‌ها در ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی و حمایت از کارآفرینان پرداخت.

دکتر فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی، دکتر نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و سایر مدیران ارشد اجرایی کشور نیز به ایراد سخنانی پیرامون اهمیت و ضرورت اطلاع‌رسانی اقدامات بانک‌ها در حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در کشور پرداختند.

افتتاح وبیناری طرح‌های ملی با مشارکت بانک‌های عامل و بنیاد برکت از دیگر بخشهای نخستین جشنواره و نمایشگاه “تلاش با برکت” بود و بانک سپه نیز طرح انتقال آب به ۷۰۰ هکتار از زمین‌های دیم شهرستان رامشیر استان خوزستان را توسط دکتر ابراهیمی مدیر‌عامل و مهرشاد شجاعی مدیر شعب بانک سپه منطقه خوزستان به ‌صورت وبیناری افتتاح کرد.

مدیر‌عامل بانک سپه در افتتاح وبیناری طرح آب‌رسانی به زمین‌های کشاورزی شهرستان رامشیر استان خوزستان، ضمن گرامیداشت یاد شهدای این استان،

با ابلاغ سلام به مردم غیور و زحمتکش و شهید‌پرور استان خوزستان از تلاش‌های صورت گرفته توسط بنیاد برکت و مدیریت و کارکنان بانک سپه منطقه خوزستان قدردانی کرد.

امضای تفاهم‌نامه توسط مدیران عامل بانک‌ها و قدردانی از بانک‌های برتر در ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی و حمایت از کارآفرینی پایان‌بخش این مراسم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید