بارندگی در تهران/ خطر سیلاب در برخی نقاط کشور

    کد خبر :287250

سازمان هواشناسی اعلام کرده عصر امروز وقوع رگبارورعدوبرق و تند باد های شدید لحظه ای و احتمال تگرگ و سیلاب موقت و ناگهانی در مسیلها در برخی مناطق کشور پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با مهر گفت: طی امروز و فردا بویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابرهای جوششی، وقوع رگبارورعدوبرق و تند باد های شدید لحظه ای و احتمال تگرگ و سیلاب موقت و ناگهانی در مسیلها در برخی مناطق کشور پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: امروز سه شنبه رگبار ورعدوبرق و تگرگ، آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، مرکزی، شمال همدان، جنوب قزوین، نیمه غربی قم و اصفهان، دامنه های البرز در استانهای البرز، تهران و سمنان پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: فردا چهارشنبه آذربایجان غربی، جنوب و غرب آذربایجان شرقی، همدان، نیمه جنوبی مرکزی، جنوب و غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شمال فارس و ارتفاعات کرمان شاهد این وضعیت خواهند بود.

وظیفه هشدار داد: توصیه می شود با توجه به انتظار وقوع آذرخش بخصوص در مناطق کوهستانی و همچنین احتمال سیلابی شدن مسیلها و وزش بادهای مخرب، برای کاهش خسارات احتمالی و حفظ ایمنی اقدامات لازم بکار گرفته شود.

هوای تهران امروز کمی ابری، بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت ۲۹ و ۱۸ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید