این کامپیوتر رومیزی نمایشگر لذت بخشی دارد

    کد خبر :1024550
کامپیوتر رومیزی

در اوایل این ماه، داسونگ یک مانیتور رومیزی با فناوری جوهر الکترونیکی برای کاهش فشار چشم هنگام کار عرضه کرد. اکنون Bigme با ترکیب مانیتور و رایانه برای رایانه شخصی ویندوزی همه‌کاره B251 یک مدل کارآمد را فراهم آورد.

بازتاب- Bigme رایانه رومیزی/مانیتور E Ink رنگی B251 را در Kickstarter عرضه کرده است و دارای صفحه نمایشی با همان سایز و فناوری ePaper همانند مانیتور مستقل Dasung بوده و به این معنی که کاربران با صفحه نمایش 25.3 اینچی Kaleido 3 E Ink با رزولوشن 3200×1800 پیکسل تجربه کاربری لذت بخشی دارند. تراکم پیکسلی در حالت رنگی 150ppi و در حالت سیاه و سفید 300ppi است.

این صفحه نمایش به سایز مانیتورهای LCD یا OLED غنی یا پر جنب و جوش رنگ نخواهد بود، اما صفحه نمایش برای چشم‌ها تجربه کاربری بهتری رقم می‌زند و فناوری xRapid این شرکت گزارش شده است که شبح و تاخیر را برای سناریوهای مختلف، از مرور وب گرفته تا غیره” به حداقل می‌رساند. اگر نور محیطی کافی برای شفافیت روی صفحه وجود ندارد، نور جلویی یکپارچه با دو دمای رنگ باید همه چیز را روشن کند.

 

کامپیوتر رومیزی

 

نمایشگر را می توان از جهت افقی به عمودی برای انعکاس بی‌سیم صفحه نمایش گوشی هوشمند یا آسان کردن خواندن سند یا کدنویسی چرخاند. در داخل محفظه یک سیستم کامپیوتری ویندوز 11 با چیپ اینتل i5 نسل دوازدهم قرار دارد که توسط 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه پشتیبانی می‌شود. تعدادی پورت در پشت برای کابل‌کشی به دستگاه‌های دیگر، از جمله HDMI، DisplayPort، USB-C و USB Type A وجود دارد.

عملکرد هندزفری با سیستم کنترل صوتی داخلی امکان‌پذیر است و بلندگوهای دو کاناله این اطمینان را می‌دهند که کاربران هیچ ضربه‌ای را از دست ندهند. تعهدات Kickstarter در حال حاضر از 1899 دلار شروع می‌شود که بیش از هزار دلار کمتر از قیمت خرده فروشی مورد انتظار است. کیبورد و ماوس بلوتوث در بسته بندی موجود است. اگر همه چیز با برنامه کمپین از قبل تأمین شده پیش برود، تخمین زده می‌شود که عرضه از دسامبر آغاز شود.

حامیانی که فقط به دنبال یک مانیتور رنگی E Ink هستند می‌توانند نسخه B251 را نیز در صفحه پیدا کنند که از 1299 دلار شروع می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید