لنوو از لپ تاپ عجیب و جدید یوگا بوک 9 رونمایی کرد

    کد خبر :1052947
یوگا بوک 9

لنوو به تازگی مدل جدید لپ تاپ یوگا بوک 9 مدل  13IMU9 را وارد بازار کرده است. این جدیدترین نوت بوک قابل تبدیل این برند است که حتی از طراحی نمایشگر دوگانه نیز بهره می‌برد.

بازتاب-بنابراین در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد این محصول بدانید گفته شده است. نمایشگر دوگانه بدون شک ویژگی برجسته آن محسوب می‌شود. یوگا بوک 9 مدل 13IMU9 جدید لنوو دارای دو نمایشگر OLED بوده که اندازه هر دو 13.3 اینچ است.

آنها از نظر مشخصات دیگر نیز یکسان هستند و وضوح 2.8K، شدت روشنایی 400 نیت، نرخ تجدید 60 هرتز و طیف رنگی 100 درصد DCI P3 را ارائه می‌دهند. همچنین دارای Eyesafe Certified 2.0، Dolby Vision، VESA DisplayHDR True Black 500 هستند و از عملکرد صفحه لمسی پشتیبانی می‌کند. Yoga Book 9 13IMU9 جدید به پردازنده اینتل Core Ultra 7 155U مجهز شده که با گرافیک یکپارچه اینتل همراه است.

لپ‌تاپ جدید قابل تبدیل با سیستم‌عامل ویندوز 11 همراه بوده و تا 1 ترابایت حافظه PCIe NVMe SSD و حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5 را در خود جای می‌دهد. این نوت بوک با یک قلم دیجیتال Lenovo 3 و همچنین کیبورد بلوتوث یوگا بوک 9 به فروش می‌رسد.

یوگا بوک 9

یک سیستم چهار بلندگو نیز در این مدل یافت می‌شود که از دو ووفر 2 واتی و دو توییتر 2 واتی تشکیل شده است. این‌ها با پشتیبانی از Dolby Atmos، تقویت کننده هوشمند (AMP) و صدا بهینه شده Bowers & Wilkins ارائه میشوند.

در قسمت جلو نیز یک آرایه میکروفون دوگانه و یک وب‌کم 5 مگاپیکسلی که با سنسور IR همراه تعبیه شد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به پشتیبانی از WiFi 6E، بلوتوث 5.3، پورت‌های متنوع و بیش از 9 ساعت عمر باتری اشاره کرد. یک باتری بزرگ 80 وات ساعتی انرژی این دستگاه را تامین می‌کند که از شارژ 65 واتی USB نوع C برخوردار است.

متاسفانه شرکت لنوو جزئیات قیمت و تاریخ عرضه را فاش نکرده و بزودی اعلام می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید