این ساعت هوشمند چراغ قوه و عمرباتری نامحدود دارد

    کد خبر :988452
ساعت هوشمند

شرکت گارمین را به جرات می‌توان یک کمپانی مطرح تولیدکننده گجت‌های پوشیدنی چون ساعت هوشمند دانست. به تازگی این برند از ساعت هوشمند جدید Instinct 2X Solar خود با عمرباتری نامحدود رونمایی کرد.

بازتاب-به گفته گارمین، ساعت Instinct 2X  همانطور که از نامش پیدا است، از پنل خورشیدی برای تامین انرژی باتری خود استفاده می‌کند. بنابراین عمرباتری بی نهایت را برای مخاطب و کاربر خود فراهم خواهد آورد.

ساعت هوشمندی که طراحی جسورانه و جان سختی دارد و همانطور از طراحی آن پیدا بوده، دوام بالایی هم از خود نشان می‌دهد. با داشتن قابلیت GPS، می‌تواند شما را در هر مکانی از روی سطح زمین موقعیت یابی کند. سبک این ساعت تفاوتی ندارد در چه زمینه‌ای استفاده شود، چه تفریح آخر هفته و چه در باشگاه برای ورزش. گارمین همواره با سری ساعت هوشمند Instinct توانسته علاقمندان به ساعت‌های مناسب ماجراجویی را مجذوب خود سازد.

ساعت هوشمند

این ساعت در دو مدل Instinct 2X Solar و Tactical Edition عرضه خواهد شد. این ساعت‌ها در هر دو مدل مشخصه یکسانی داشته و شامل استاندارد نظامی MIL-STD-810 برای سطح دوام و مقاومت بالا می‌شود. به گفته گارمین، ساعت جدید از قاب پلیمری تقویت شده با فیبر 50 میلی لیتری ساخته شده که دوام بسیار بالایی دارد. اگر این گجت پوشیدنی را سه ساعت در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهید، تا 36 ساعت دوام باتری دارد.

در بخش نمایشگر باید به صفحه نمایشی با وضوح 176 در 176 پیکسل اشاره کرد که در زیر نور خورشید به سادگی خوانایی دارند. نکته جالب دیگر سری ساعت Instinct 2X، داشتن چراغ قوه است و افراد می‌توانند در تاریکی شب هنگامی که خبر از چراغ قوه نیست، آن را به کار گیرند. با داشتن عمر باتری طولانی این ساعت، چراغ قوه انرژی را از این مدل نخواهد کاست. در بخش تناسب اندام نیز باید به برخی قابلیت‌ها چون نظارت بر ضربان قلب، حسگر سنجش اکسیژن خون، ردیابی استرس و خواب، گام شمار، ویژگی‌های تمرینی و تجزیه و تحلیل برنامه‌های ورزشی شامل دویدن، دوچرخه سواری و غیره می‌شود.

ساعت هوشمند

همچنین یک قطب نما 3 محوره و ارتفاع سنج و فشارسنج نیز برای کمک به حرکت در فضای باز در داخل هواپیما تعبیه شد. این سری ساعت همچنین اولین گجت‌های هوشمندی هستند که برای ردیابی مسابقات پرش از موانع نیز قابلیتی دارند. نسخه Tactical از برخی ویژگی مخفی برخوردار است که شامل پنهان سازی موقعیت مکانی با قابلیت GPS و دید در شب می‌شود. نسخه سولار قیمت 449 دلاری داشته و نسخه تاکتیکال بیش از 500 دلار قیمت دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید