اینستاگرام به دنبال کسب درآمد تولیدکنندگان محتواست

    کد خبر :881352

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت کسب درآمد از طریق ارائه محتوا در استوری یا لایوها بوده و این قابلیت در دسترس برخی از تولیدکنندگان محتوا قرار گرفته است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده قابلیت کسب درآمد اینستاگرام توسط گروهی از تولیدکنندگان محتوا در آمریکا در حال تست بوده و هر کدام می‌توانند قیمت اشتراک خود را بین ۰.۹۹ تا ۹۹.۹۹ دلار در ماه تعیین کنند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_اینستاگرام اعلام کرده این قابلیت به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد تا از طریق انتشار یکسری مطالب اختصاصی در قالب پست، استوری و یا لایو از فالوورهای خود حق اشتراک دریافت کنند و از این راه به کسب درآمد بپردازند. همچنین مدیران این پلتفرم اجتماعی محبوب گفته‌اند در ماه‌های آینده تولیدکنندگان بیشتری این ویژگی اینستاگرام را در اختیار خواهند داشت.

مرحله‌ آزمایشی این قابلیت جدید شامل تعداد کمی از تولیدکنندگان محتوا در ایالات متحده آمریکا است، اما می‌توان انتظار داشت که در روزهای آینده این ویژگی در دسترس سایر تولیدکنندگان محتوا در کشورهای مختلف قرار بگیرد. نشانه‌های قابلیت کسب درآمد یا حق اشتراک برای اولین بار در ماه نوامبر (آبان) در قالب گزینه‌های اشتراک مانند خرید درون برنامه‌ایی اینستاگرام ظاهر شد و اکنون کاربران بسیاری از این قابلیت بهره می‌برند.

قابلیت حق اشتراک تولیدکنندگان محتوا در اپ اینستاگرام به سازندگان اجازه می‌دهد استوری‌ها و لایو‌های شخصی‌تری را ارائه دهند. این دسته از محتوا در قالب استوری یا لایو ارائه شده و با رنگ بنفش به سایر کاربران نشان داده می‌شود.

همچنین تولیدکنندگان قادر خواهند بود تا پاسخ‌ به نظرات و دایرکت خود را اولویت‌بندی کنند. اینستاگرام معتقد است که سازندگان محتوا باید روابط خوبی خود با فالوورهای خود داشته باشند. بنابراین سازندگان محتوا می‌توانند در آینده فهرست مشترکان خود را بگیرند و آن‌ها را از اینستاگرام به برنامه‌ها و وب‌سایت‌های شرکت‌های دیگر هدایت کنند.

همچنین تولیدکنندگان قادر خواهند بود تا نرخ اشتراک خود را تعیین کنند و جالب اینجاست که اینستاگرام هیچ درصدی از آن را کسر نخواهد کرد. در همین راستا یکی از مدیران این شبکه اجتماعی توضیح داده که حداقل تا سال ۲۰۲۳ از درآمد سازندگان هیچ سودی دریافت نخواهد شد.

در همین راستا مارک زاکربرگ با انتشار پیامی افزود که این ویژگی جدید به سازندگان محتوا کمک می‌کند با ارائه‌ قابلیت‌هایی مانند دسترسی به لایو و استوری‌های انحصاری، درآمد بیشتری کسب کنند.

این شرکت که روند خوب خود را در ارائه‌ قابلیت‌های جدید را ادامه می‌دهد، قصد دارد تا با عرضه نوآوری‌های جدید تعداد کاربران خود را بالا ببرد. این شبکه اجتماعی پرطرفدار خبر داده که در حال آزمایش امکان نمایش استوری‌های به صورت عمودی با گروه کوچکی از کاربران است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید