ایلان ماسک پیروز دعوا حقوقی با توییتر شد

    کد خبر :932770
ایلان ماسک

دادگاه به شبکه اجتماعی توییتر دستور داد تا فایل‌ حساب‌‌های اسپم از سوی کیوان بیک پور مدیر سابق بخش محصولات مصرفی این شرکت را به ایلان ماسک منتقل کند. پس از اینکه ماسک از خرید شرکت به دلیل داده‌های نادرست در مورد تعداد حساب‌های جعلی خودداری کرد، این حساب‌های ربات بودند که علت اصلی رسیدگی در دادگاه شدند.

بازتاب-دادگاه دلاور به توییتر دستور داده است تا اسناد کیوان بیک پور را جمع آوری، بررسی و منتشر کند تا ماسک به بررسی آن بپردازد. بنابراین، فعلا ماسک در دادگاه برنده شده است. خود بیک پور در ماه آوریل از توییتر جدا شد، زمانی که مدیریت توییتر تصمیم گرفت این شرکت را به ماسک بفروشد. بر اساس این اسناد، او یکی از «نزدیک‌ترین» مدیرانی بود که در تعیین تعداد حساب‌های اسپم نقش داشت.

پیش از این، توییتر علیه ماسک شکایت کرده بود، زیرا او به طور یکجانبه از خرید یک شبکه اجتماعی خودداری کرد. مدیریت شبکه احساس می‌کرد که دادگاه می‌تواند ماسک را مجبور به تغییر عقیده کند.

در همان زمان، ما خاطرنشان می‌کنیم که بنیانگذار تسلا و اسپیس ایکس قبلاً گفته بود که آماده است با همان شرایط به معامله بازگردد، اما شرکت باید 100 حساب را انتخاب کند و توضیح دهد که چرا می‌توان آنها را حقیقی دانست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید