توییتر ثبت نام های دسترسی اولیه را برای تأیید سازمانی باز می‌کند

    کد خبر :967523

توییتر اکنون ثبت نام برای کسانی را می‌پذیرد که جزو اولین افرادی هستند که به برنامه تأیید سازمانی دسترسی دارند. این شرکت در اعلامیه خود به همراه لینکی به فرم ثبت نام گفته که قبلاً به عنوان Blue for Business شناخته می‌شد.

بازتاب- سازمان‌ها باید نام‌، نام‌های کاربری توییتر و وب‌سایت‌های خود را ارسال کنند تا در لیست انتظار قرار گیرند. آنها همچنین باید حجم و تعداد مورد انتظار حساب‌های وابسته را نشان دهند. اگر به خاطر داشته باشید، ماسک قبلاً اعلام کرده بود که این وب‌سایت قابلیتی را ارائه می‌کند که به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا حساب‌هایی را که واقعاً با آنها مرتبط هستند شناسایی کنند.

اعلامیه او پس از راه‌اندازی فاجعه‌بار سیستم تأیید پولی توییتر منتشر شد، که باعث شد تعداد زیادی ترول تأیید شده جعل هویت شرکتی، افراد مشهور و دیگر شخصیت‌های با سابقه را دربرگیرد. این ویژگی آینده به منظور کمک به رفع مشکل و اطمینان از این است کاربرانی که ادعا می‌کنند بخشی از یک سازمان خاص هستند همان چیزی هستند که می‌گویند.

توییتر اکنون ثبت نام برای کسانی را می پذیرد که جزو اولین افرادی هستند که به برنامه تأیید سازمان ها دسترسی دارند. این شرکت در اعلامیه خود به همراه پیوندی به فرم ثبت نام گفت که قبلاً به عنوان Blue for Business شناخته می شد. سازمان‌ها باید نام‌ها، نام‌های کاربری توییتر و وب‌سایت‌های خود را ارسال کنند تا در لیست انتظار در نظر گرفته شوند. آنها همچنین باید اندازه خود و تعداد مورد انتظار حساب های وابسته را نشان دهند. اگر به خاطر داشته باشید، ماسک قبلاً اعلام کرده بود که این وب‌سایت قابلیتی را ارائه می‌کند که به سازمان‌ها این قابلیت را می‌دهد تا حساب‌هایی را که واقعاً با آنها مرتبط هستند شناسایی کنند.

توییتر

ماسک همچنین در آن زمان اعلام کرد که این وب سایت تیک‌هایی را در رنگ‌های مختلف ارائه می‌دهد: طلایی برای شرکت‌ها، خاکستری برای دولت‌ها و آبی برای افراد. این کار ظاهر شدن به عنوان یک شرکت یا آژانس دولتی را برای کاربران تصادفی دشوار می‌کند. این شرکت در نهایت مجبور شد ارائه اولیه Blue را به دلیل هجوم افراد جعل کننده هویت قبل از راه‌اندازی مجدد آن در دسامبر با برچسب قیمت ماهانه 11 دلار متوقف کند.

ماسک همچنین فاش کرد که توییتر “کد توصیه توییت” خود را منتشر خواهد کرد و وضعیت توییت و حساب کاربری را “حداکثر تا ماه آینده” قابل مشاهده می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید