تغییراتی در رابط کاربری نسخه دسکتاپ توییتر

    کد خبر :967436
توییتر

تب «For You» توییتر، که در اوایل این هفته در دستگاه‌های iOS به کار گرفته شد، حال نوبت به مرورگرهای سیستم‌های دسکتاپی رسید تا از آن برخوردار شوند. این تب جایگزین نماد sparkle شد که پیشتر مورد استفاده قرار می‌گرفت.

بازتاب-این قابلیت به شما امکان می‌داد بین فیدهای زمانی ایجاد شده و معکوس پلتفرم تغییر وضعیت دهید. همانطور که The Verge اشاره می کند، تب For You اکنون نمای پیش فرضی است که در اولین بازدید از توییتر پس از در دسترس بودن به‌روزرسانی در مرورگر وب خود مشاهده می‌کنید.

با این حال، به نظر نمی‌رسد نسخه دسکتاپ شما را مجبور کند مانند برنامه iOS به‌روز شده توییتر، فید For You را حفظ کنید. وقتی از وب‌سایت در رایانه خود بازدید می‌کنید، به نمای “دنبال کردن” تغییر مکان داده و سپس تب مرورگر را که در آن فید خود را مشاهده کردید، ببندید. وقتی یک تب جدید باز می‌کنید و به توییتر برمی‌گردید، سایت به صورت پیش‌فرض روی نمای Following قرار می‌گیرد.

توییتر

روز جمعه، توییتر اعلام کرد که این رابط کاربری جدید به زودی برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه خواهد شد. توییتر ویژگی مشابهی را در سال 2022 معرفی کرد، تنها چند روز پس از اینکه گروهی از کاربران شکایت کردند که نمی‌خواهند فید Home که قبلاً نامگذاری شده بود به آنها تحمیل شود، این ویژگی را کنار گذاشت. با این حال، در پایان سال گذشته، ماسک توییت کرد که توییتر با این تغییر پیش خواهد رفت. او در آن زمان گفت: “خط زمانی اصلی باید اجازه دهد تا یک سوایپ آسان به طرفین بین موضوعات برتر، جدیدترین، پرطرفدارها و موضوعات بعدی انجام شود.”

انتظار داریم بزودی تغییراتی بیشتری شامل توییتر شود. زیرا تنها چند ماه از حضور ایلان ماسک می‌گذرد و تغییرات بزرگی شامل این شبکه اجتماعی می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید