ایرفون جدید Nokia Lite Earbuds معرفی شد

    کد خبر :800343

شرکت HMD و نوکیا به تازگی در کنار اسمارتفون‌های هوشمند جدید، ایرفون Nokia Lite Earbuds با حالت بی سیم را رونمایی کرد. ایرفونی که عمر باتری طولانی داشته و افراد می‌توانند انتظارات بسیاری داشته باشند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– ایرفون بی‌سیم Nokia Lite Earbuds در زمینه طراحی شباهت زیادی به وان پلاس بادز زد دارد. این ایرفون که کاملا درون گوش را پر می‌کنند به درایورهایی 6 میلی متری مجهز شده اند و از بلوتوث نسخه 5.0 بهره می‌برند.

همچنین ایرباد جدید نوکیا از فرکانس‌های 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند و مانند بیشتر ایرفون‌های بی‌سیم موجود در بازار، از دستورات لمسی نیز پشتیبانی می‌کنند. نوکیا لایت ایربادز در هر ایرباد از باتری 40 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کنند و طبق ادعای شرکت نوکیا، لایت ایربادز با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا 6 ساعت به پخش موسیقی ادامه دهد.

کیس نسل جدید ایرفون‌های بی‌سیم نوکیا نیز به باتری 400 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و با استفاده از LED شارژ شدن ایرفون بی‌سیم Lite Earbuds را نشان می‌دهد. این مدل با استفاده از درگاه USB-C شارژ می‌شود و در مجموع با شارژ کامل کیس، می‌توانید تا 36 ساعت از این ایرفون استفاده کنید.

نوکیا ایرفون مدل BH-205 را در رنگ‌های مشکی و آبی روانه بازار خواهد کرد و سه ایرتیپ با اندازه‌های کوچک، متوسط و بزرگ همراه این محصول به دست مشتریان خواهد رسید. مانند دیگر محصولات مشابه، خبری از شارژر نخواهد بود و تنها یک کابل USB-C همراه با آن عرضه خواهد شد.

نوکیا لایت ایربادز BH-205 با قیمتی معادل 39 یورو راهی بازار خواهد شد و در برخی بازارها از هفته آینده عرضه خواهد شد. با این که قیمت این محصول خیلی زیاد نیست اما از قابلیت‌هایی مانند حذف نویز فعال بهره نمی‌برد و در صورتی که می‌خواهید هزینه کمتری کنید، محصولات مشابه شرکت‌هایی مانند شیائومی می‌توانند گزینه مناسبی باشند.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید