ایران همیشه آمادگی خود را برای حل مناقشات با عربستان اعلام کرده است

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ۸:۵۲
    کد خبر :661038

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جمهوری اسلامی همیشه اعلام آمادگی کرده که می‌تواند مناقشات را با مذاکره و گفت‌وگو حل کند؛ بنابراین امیدواریم که سفر عمران خان در جهت کاهش مناقشات میان ۲ کشور مفید باشد.

 

 سید حسین نقوی حسینی به سفر روزهای آینده عمران خان ، نخست وزیر پاکستان به عربستان اشاره کرد و گفت: پاکستان یکی از همسایگان بزرگ جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و روابط این 2 کشور هم در طول انقلاب اسلامی بسیار مناسب بوده است.

 

وی در ادامه افزود: زمینه‌های مراودات زیادی در بین 2 کشور ایران و پاکستان وجود دارد که باعث می‌شود تا تعاملات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را تقویت کند به همین جهت عمران خان تلاش می‌کند تا بین مناقشات ایران و کشورهای همسایه نقش آفرینی ایفا کند.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: عربستان از کشورهایی بوده که با ما روی مسائل گوناگون مناقشاتی دارد و احتمالا نخست وزیر پاکستان در سفر خود به پاکستان پیرامون همین مسائل و کاهش التهابات بین 2 کشور صحبت خواهد کرد.

 

به گزارش افکارنیوز،نماینده مردم ورامین تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از طرح چنین مباحثی استقبال می‌کند و همیشه هم اعلام آمادگی کرده که می‌تواند مناقشات را با مذاکره و گفت‌وگو حل کند؛ بنابراین امیدواریم که سفر عمران خان در جهت کاهش مناقشات میان 2 کشور مفید باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید