اگر دنبال تبلت فوق العاده هستید یکی از این مدل ها را تهیه کنید

    کد خبر :976628
تبلت

تبلت‌ها در عصر جدید به ابزارهای کاربردی تبدیل شدند که علاوه بر یک دستگاه همراه، می‌توانند به خوبی نقش لپ تاپ را هم ایفا کنند. بخصوص اینکه برخی مدل‌ها قدرت سخت افزاری بالایی داشته و دست کمی از یک لپ تاپ ندارند.

بازتاب- شرکت‌هایی مانند اپل، مایکروسافت، سامسونگ، لنوو و برخی از این قبیل، طی سال‌های گذشته محصولات شگفت انگیزی در زمینه تبلت ارائه دادند که عملکرد بزرگی می‌توانند از خود نشان دهند. در این مطلب قصد داریم بهترین مدل‌ها را با شما آشنا سازیم تا اگر برای کاربری حرفه‌ای به دنبال تبلت هستید، گزینه موردنظر را انتخاب کنید.

1-اپل آیپد پرو

تبلت

تبلت آیپد پرو با داشتن پردازنده M2 یکی از تبلت‌های قدرتمند بازار است. چیپست این تبلت در مک بوک پرو هم به کار گرفته شده و این یعنی می‌توان تبلت آن را در قالب یک لپ تاپ به کار گیرید. اپل آیپد پرو را در دو سایز 11 و 12.9 اینچی ارائه می‌دهد که با لوازم جانبی متنوع قابل تهیه است.

نمایشگر این تبلت با فناوری پروموشن 120 هرتزی و پنل Mini LED وضوح بالا و روشنایی فوق العاده دارد که علاوه بر تماشا محتوا، برای تجربه کاربری روزانه عالی است. با سیستم عامل iPadOS یک تجربه کاربری ناب را روی این تبلت اپل خواهید داشت که کار با آن به عنوان یک لپ تاپ را تسهیل می‌کند.

ناگفته نماند که محصول اپل ارزان نیست و نسخه پایه 128 گیگابایتی 11 اینچی بیش از 800 دلار قیمت دارد. بخصوص اینکه اگر لوازم جانبی تهیه کنید، این قیمت بیشتر هم خواهد شد. نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که اگر توان تهیه آیپد پرو را ندارید اما طراحی و مشخصات آن را می‌پسندید، می‌توانید آیپد ایر نسل پنجم را با قیمتی کمتر تهیه کنید.

2-گلکسی تب اس 8 سامسونگ

تبلت

دیگر تبلتی که باید به آن اشاره کنیم، گلکسی تب اس 8 سامسونگ است. تبلتی که در سه سایز 11، 12.4 و 14 اینچی راهی بازار شد. این تبلت سامسونگ سایز مناسبی در ابعاد داشته و تجربه کاربری خوبی رقم می‌زند. با داشتن حالت Dex و سیستم عامل اندروید در کنار رابط کاربری One UI، تجربه کاربری را برای افراد به دنبال خواهد داشت که اساسا در هر تبلت اندرویدی یافت نمی‌شود.

بنابراین افراد می‌توان با قابلیت‌های متنوع نرم افزاری از آن نه تنها به عنوان یک تبلت، بلکه به عنوان لپ تاپ استفاده کنند. نمایشگر این دستگاه نرخ نوسازی 120 هرتز داشته و با پنل سوپرامولد سامسونگ رنگ‌ها و وضوح حقیقتا تماشایی است. گذشته از آن سری گلکسی تب اس 8 دارای اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا حافظه داخلی هستند.

خبری از جک 3.5 میلیمتری هدفون نیست و اگر یک صفحه کلید با کاور به آن متصل کنید، یکی از بهترین تبلت‌های اندرویدی را نصیب خود کردید.

3-مایکروسافت سرفیس پرو 9

تبلت

شرکت مایکروسافت برای رقابت با رقبایی چون سامسونگ و اپل سعی کرده یک محصول جذاب چون سرفیس پرو 9 را ارائه دهد. تبلتی که طراحی شیک و باکیفیتی داشته و در کنار آن نمایشگر پروضوحی ارائه می‌دهد. این تبلت یک مدل هیبریدی بوده که در کنار حالت تبلت، می‌توان از حالت لپ تاپ آن استفاده کرد.

گذشته از آن به پردازنده نسل دوازدهم اینتل تجهیز شده تا عملکرد بالایی از خود نشان دهد. جدیدترین مدل سرفیس پرو نمایشگر 120 هرتزی داشته و از اسپیکر استریو برخوردار است. یک حسگر تشخیص چهره IR هم شامل آن شده تا سطح امنیتی کاربر را افزایش دهد.

حافظه اس اس دی این تبلت قابل ارتقا بوده و هرگاه شاهد کمبود فضا بودید، می‌توانید به ارتقا آن بپردازید. سرفیس پرو 9 کیفیت بهتری داشته و در کنار سیستم عامل ویندوز 11 یک تجربه همه جانبه را به مخاطب خود ارائه می‌دهد.

4-اپل آیپد 10.2 اینچی

تبلت

اگر بودجه زیادی ندارید اما دنبال تبلت ایده آل هستید، آیپد 10.2 اپل نیاز شما را برآورده خواهد کرد. این مدل در نسخه پایه 329 دلار قیمت داشته و از نمایشگر 10.2 اینچی با روشنایی 500 نیتی، پردازنده اپل A13 Bionic، تاچ آیدی و برخی دیگر بهره می‌برد.

آ‌پد نسل نهم پس از به‌روزرسانی در سال گذشته، ویژگی‌های به‌روزرسانی‌شده‌ای از جمله پشتیبانی از قلم اپل، دوربین‌های بهبودیافته (جلو و پشت) و فضای ذخیره‌سازی پایه دو برابری (۶۴ گیگابایت از ۳۲ گیگابایت) را دریافت کرد.  درست مانند مدل‌های گران قیمت، آیپد استاندارد در یک مدل WiFi یا با اتصال سلولی اختیاری 4G LTE در دسترس است. آیپد 10.2 اینچی ارزان‌ترین تبلت اپل است که می‌توان خریداری کرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید