اولین گوشی تاشو با فریم تیتانیوم مشخص شد

    کد خبر :1058045
گوشی تاشو

سامسونگ پیشتر با گلکسی اس 24 اولترا اولین گوشی با فریم تیتانیومی را معرفی کرد و اکنون قصد دارد اولین گوشی تاشو با فریم تیتانیوم را مشخص کرد.

بازتاب-سامسونگ به طور پیوسته سری تاشو خود را اصلاح کرده و به نظر می‌رسد Galaxy Z Fold 6 آماده ادامه این روند پیشرفت‌های نوآورانه است. شایعات اخیر پیرامون این دستگاه حاکی از آن بوده که این دستگاه تاشو می‌تواند با فریم تیتانیومی عرضه شود، درست مانند گلکسی اس 24 اولترا.

این گزارش توسط Revegnus، مشاور اطلاعاتی منتشر شده که در X/Twitter ادعا کرده Z Fold 6 مجهز به تیتانیوم است. اگر این اتفاق بیفتد، گوشی تاشوی آینده سامسونگ اولین دستگاهی بوده که از قاب تیتانیومی بهره می‌برد.

تیتانیوم یک ماده فوق‌العاده جذاب برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. نسبت استحکام به وزن باورنکردنی آن در عین اینکه به طرز شگفت‌انگیزی سبک وزن بوده، حسی عالی ارائه می‌دهد. این به ویژه برای دستگاه های تاشو مفید است، جایی که وزن به طور سنتی یک نگرانی محسوب می‌شود. به علاوه، مقاومت بالای تیتانیوم در برابر خراش و فرورفتگی می‌تواند دوام Z Fold 6 را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

البته، شایعات بروزرسانی فراتر از ساخت تیتانیومی بالقوه به حساب می‌آید. در این بین بهترین پردازنده فعلی اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، سیستم خنک کننده عالی، لولای بازطراحی شده برای عملکرد نرم‌تر، کورنینگ آرمور قوی‌تر و باتری 4600 میلی آمپرساعتی کمی بزرگ‌تر وجود دارد. Fold 6 طراحی جعبه‌ای دارد و بیشتر شبیه Galaxy S24 Ultra است.

گوشی تاشو

در حالی که سامسونگ به سختی صحبت می‌کند، به طور گسترده گمانه زنی می‌شود که گلکسی زد فولد 6 به همراه گلکسی زد فلیپ 6 در اواسط جولای 2024 عرضه شوند.

جدای از این، شایعاتی در مورد نسخه مقرون به صرفه گلکسی فولد 6 وجود دارد که گفته می‌شود یک بازه زمانی عرضه در سری آیفون 16 اپل را هدف قرار می دهد. در حالی که جزئیات در مورد این مدل کمیاب است، شایعه شده است که از قلم پشتیبانی نمی‌کند و ممکن است طراحی باریک‌تری نسبت به Fold استاندارد داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید