اولین مانیتور منعطف توسط کورسیر معرفی شد

    کد خبر :935358

شرکت کورسیر مانیتور گیمینگ اولد زنئون فلکس را معرفی کرد که کاربر می تواند آن را با توجه به نظر خود انعطاف دهد. شعاع خم شدن را می توان بسته به آنچه که مانیتور در حال حاضر برای آن استفاده می شود تغییر داد.

بازتاب- به عنوان مثال، برای یک شوتر اول شخص، می‌توان آن را تا حد امکان خم کرد و برای تماشای یک فیلم با تمام خانواده، برعکس، می‌توان آن را به طور کامل صاف نمود. نمایشگر کورسیر زنئون فلکس می‌تواند به انحنای 800R برسد. اگر نمایشگر قبلاً به این شکل خم شده باشد، برای جلوگیری از شکستن صدای کلیک ایجاد می‌کند.

اولین مانیتور منعطف توسط کورسیر معرفی شد

این محصول جدید با همکاری LG Display ساخته شده است. سایز صفحه نمایش 45 اینچ، رزولوشن 3440×1440 پیکسل، نسبت تصویر 21:9، حداکثر روشنایی 1000 cd/m2 و نرخ نوسازی به 240 هرتز می‌رسد. این مانیتور از فناوری Nvidia G-Sync و AMD FreeSync Premium برای جلوگیری از لگ و اجرای روان‌تر گیمینگ پشتیبانی می‌کند.

Corsair و LG همچنین وعده سیستم پیشگیری از سوختگی را داده‌اند که هم هنگام روشن و خاموش شدن برق کار می‌کند و هم ضمانت سه ساله در برابر پیکسل‌های سوخته. اطلاعات مربوط به زمان عرضه و هزینه کورسیر زنئون فلکس باید تا پایان سال ظاهر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید