اولین عکس های آیلین و امیر کوچولو قبل از قتل توسط مادر اسفراینی

    کد خبر :813820
آیلین و امیر کوچولو قبل از قتل توسط مادر اسفراینی

مادر اسفراینی با انگیزه نامعلوم فرزندان خود را به قتل رساند.

قصه تلخ فرزند کشی تمامی ندارد.التهاب خبر قتل بابک خرمدین هنوز در اخبار فروکش نکرده بود که این بار مادر اسفراینی جان دو کودک 8 ساله و دوماهه خود را گرفت.

اول خرداد امسال پیکر نیمه جان زن جوان در حالی در خانه اش کشف شد که دو کودک خردسالش در کنار او به کام مرگ فرو رفته بودند.

فریده 25 ساله دخترک دو ماهه خود به نام آیلین را با دستان خود خفه کرده بود و با خوراندن قرص برنج به پسرش او را هم به دروازه مرگ رهسپار کرده بود.

اهالی روستای فرطان اسفراین از قتل فرزندان فریده شوکه و ناراحتند.یکی از آنها در گفتگو با رکنا می گوید:«پدر ومادر آیلین و امیر ساکن روستای ما هستند اما اهل این روستا نیستند.مادرشان اهل روستای سرخ قلعه اسفراین و پدرشان قاسم آبادی است.این زوج جوان با هم نسبت فامیلی دارند و حدود ده سالی می شود که ازدواج کرده اند.»

یکی از بستگان نزدیک این خانواده نیز می گوید:«فریده مثل خواهرم بود.هیچ وقت از او رفتار بدی ندیده بودم.با همسرش هم مشکلی نداشت.نه مشکل مالی داشت و نه مشکل روحی! نمی دانیم انگیزه او از این کار چه بوده است.شوهر فریده کاشی کار است و موقع حادثه تهران بود.فریده قبل از اینکه اقدام به کشتن فرزندانش کند،خانه مادرش بود و ما شنیده ایم که قبل از این حادثه در خانه مادرش اختلاف و بحث پیش آمده بوده است.»

به گزارش رکنا، گفته می شود شوهر این زن 25 ساله قصد شکایت از همسر خود را ندارد.فریده بعداز به قتل رساندن فرزندانش قصد داشت با خوردن شیره تریاک دست به خودکشی بزند اما با اقدام به موقع اورژانس خودکشی این زن ناکام ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید