اولین تصاویر بی ام و سری 3 برقی منتشر شد

  • خودرو
  • یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ۰:۰۶
    کد خبر :869501

از آنجایی که کشور چین به عنوان بزرگترین بازار خودروی جهان شناخته می­‌شود، عرضه مدل‌های جدید در این کشور برای خودروسازان از اهمیت زیادی برخوردار است. این اهمیت گاه به جایی می­‌رسد که شاهد معرفی ناگهانی و پیش از موعد یک خودرو هستیم که معمولاً از طریق انتشار تصاویر از وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین اتفاق می­افتد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_به نظر می‌­رسد این اتفاق درمورد محصول جدید ب‌ام‌و هم به وقوع پیوسته است. از مدل سدان i3 صحبت می­‌کنیم، خودرویی که در اسم به هاچ‌بک برقی ب‌ام‌و i3 و در ظاهر به سری 3 سدان شباهت دارد. به هرحال نام i3 در کنار حروف eDrive 35L نصب شده که شاید به معنای پایان عمر این خودروی هاچ‌بک برقی باشد. حرف L هم احتمالا نشانگر این است که با نسخه بدنه-بلند از سری 3 روبرو هستیم.

 

بنابر اطلاعات اعلام شده در وب سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، پیشرانه این خودرو 335 اسب‌­بخار قدرت را به محور عقب منتقل می­‌کند. نمای ظاهری این مدل بسیار شبیه به نسل جدید ب‌ام‌و سری 3 بوده و تنها تفاوت را می­‌توان در روکش جلوپنجره این خودرو مشاهده کرد.

برخی شایعات از برنامه ب‌ام‌و برای عرضه نسخه برقی سری 3 در سایر بازارها خبر می­‌دهد، ولی نسخه بدنه-بلند احتمالاً تنها در چین به فروش برسد. اما صرف نظر از برنامه فروش این مدل، می­‌توان شیوه جدید خودروساز آلمانی برای نامگذاری محصولات برقی خود را مشاهده کرد. البته در مورد این مدل جدید وضعیت کمی گیج­‌کننده شده چراکه این شرکت همچنان درحال فروش یک محصول کاملاً متفاوت با نام i3 است. به هرحال برای آگاهی بیشتر از مشخصات دقیق فنی و همچنین نام این محصول جدید، فعلا باید منتظر بمانیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید