انگلیس سفیر اسرائیل را احضار کرد

    کد خبر :1059507
اسرائیل

در پی کشته شدن کارمندان آشپزخانه مرکزی جهانی در حملات اسرائیل به غزه، وزارت خارجه انگلیس سفیر اسرائیل در لندن را فراخواند.

بازتاب- وزارت خارجه انگلیس در این باره اعلام کرد: دولت انگلیس به طور قاطع کشته شدن هفت تن از کارکنان «آشپزخانه مرکز جهانی» که دو تن از آن‌ها از اتباع انگلیس بودند را محکوم کرد.

این وزارت‌خانه خواستار شفافیت و انجام تحقیقات کامل در این زمینه شد. دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس نیز در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از گفت‌وگوی خود با همتای صهیونیستی خبر داد و عنوان کرد در این گفت‌وگو در خصوص «غیرقابل قبول» بودن کشته شدن این کارکنان آشپزخانه مرکز جهانی صحبت کرده است. وی در ادامه با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی باید توضیحات کاملی در این زمینه ارائه دهد، گفت: تغییرات اساسی باید جهت اطمینان از امنیت این کارکنان انجام بگیرد.

منابع رسانه‌ای ساعاتی پیش از کشته شدن هفت تن از کارکنان سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی در نوار غزه در حمله رژیم صهیونیستی خبر دادند. سازمان امدادرسانی آشپرخانه مرکزی جهانی که دفتر آن در آمریکا قرار دارد، پیشتر اعلام کرده بود پس از کشته شدن هفت تن از کارمندانش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه، فعالیت‌هایش در منطقه به حالت تعلیق درآمدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید