انفجار خودرو در مرز آمریکا و کانادا

    کد خبر :1034769
انفجار خودرو در مرز آمریکا و کانادا

رسانه‌های غربی از وقوع یک انفجار مشکوک در مرز آمریکا و کانادا واقع در آبشار نیاگارا و بسته شدن پل ارتباطی میان دو کشور خبر دادند.

به نقل از روسیا الیوم، در پی انفجار یک خودرو در ایست‌بازرسی گذرگاه مرزی پل آبشار نیاگارا بین آمریکا و کانادا دو نفر کشته شدند.

در پی وقوع انفجار مشکوک در پل مرزی میان کانادا و آمریکا، مقامات دو کشور برای اقدامات احتیاطی و بررسی این موضوع، چهار گذرگاه مرزی میان دو کشور در این منطقه را مسدود کردند.

علت حادثه انفجار هنوز مشخص نیست، اما جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا این حادثه را «وضعیتی بسیار جدی» خواند.

رسانه‌های غربی گزارش دادند که چهارشنبه خودرویی که قصد داشت از طریق گذرگاه «پل رنگین‌کمان» از آمریکا وارد کانادا شود منفجر شد. این حادثه منجر به زخمی شدن یک افسر مرزی شد و دو سرنشین خودرو نیز کشته شدند.

به گزارش سی‌بی‌اس نیوز، در پی این حادثه چهار پل ارتباطی کانادا و آمریکا مسدود شد. دفتر پلیس فدرال آمریکا با انتشار بیانیه‌ای گفت که «تحقیقات در این رابطه شروع شده است و فعلاً جزییات دیگری برای اعلام وجود ندارد.»

«کتی هوکول»، فرماندار ایالت نیویورک نیز اعلام کرد که در جریان جزییات حادثه قرار گرفته است. وی گفت: «دستورات لازم صادر شده و پلیس نیویورک نهایت همکاری را با بخش مقابله با تروریسم پلیس فدرال انجام خواهد داد.»

 مهر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید