انتشار تصویری از نخستین شاسی بلند مک لارن

    کد خبر :977642

مک لارن بریتانیایی همیشه سعی داشته یک شاسی بلند ارائه دهد و با توجه به اینکه رقبا هم توانستند چنین محصولی ارائه دهند، وقت آن رسیده این کمپانی هم دست به کار شده مدلی معرفی کند.

بازتاب- در طول سال‌های گذشته مدیران این شرکت همیشه بیان داشتند که به دنبال طرح شاسی بلندی هستند تا به سبد محصول بیافزایند. اما این کمپانی همیشه سعی داشته خودرویی تدارک بیند که به خوبی DNA سایر مدل‌ها را نشان دهد.

هرچند که گفته می‌شود مک لارن مشغول توسعه شاسی بلند خود بوده و مشخص نیست چه زمانی باید شاهد رونمایی آن باشیم، به تازگی طرح رندر محصول آینده با توجه به ایده مک لارن فاش شده است.

مک لارن

در تصاویر خودرو زبان طراحی مک لارن را به خوبی نشان داده که روی یک پلتفرم شاسی بلند قرار گرفته است. اگر شرکت بریتانیایی چنین ظاهری را برای محصول آینده نخست خود در نظر گیرد قطعا با استقبالی رو به رو خواهد شد.

بیشتر برندهای تولیدکننده سوپراسپرت در ارائه شاسی بلند محافظه کار بودند و از جمله باید به فراری، استون مارتین و برخی دیگر اشاره کرد. به نظر رسیده مک لارن هم چنین نظری داشته و اگر شاسی بلندی معرفی کند، در سبک و سیاق شاسی بلند فراری یا استون مارتین باید مشاهده شود.

اطلاعات خاصی از خودرو موردنظر موجود نیست و حتی نمی‌دانیم چه نامی خواهد داشت اما احتمال دارد تا سال 2025 از راه برسد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید