انتشار تصاویر نسخه نهایی تسلا سایبرتراک/ پیکاپ خاص تسلا در راه است

    کد خبر :923164
تسلا سایبرتراک

ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا اخیرا در صحبتی با سرمایه گذاران این کمپانی تایید کرده که طراحی سایبرتراک نهایی شده و این خودرو برای تحویل به مشتریان آماده سازی می‌شود، پیکاپ خاص فضایی.

بازتاب- اگرچه مراحل تولید این پیکاپ نهایی شده اما تا تحویل اولین دستگاه به مشتریان 1 سالی فاصله است. البته تنها درصورتی یک سال دیگر اولین دستگاه سایبرتراک به مشتری تحویل خواهد شد که تسلا برنامه خود را طبق هدف گذاری پیش ببرد.

انتشار تصاویر نسخه نهایی تسلا سایبرتراک

متاسفانه ایلان ماسک درباره مسئله برف پاکن شیشه جلو پیکاپ آینده اظهار نظری نداشته و مشخص نیست این کمپانی چگونه قصد دارد بازوی کوچک را حذف کرده و یک بازوی قوی و بزرگ جایگزین کند.

همچون سایر خودروهای تسلا درون این مدل نیز طراحی آینده نگرانه و مدرن را شاهد هستیم که شامل غربیلک فرمان خلبانی شکل و صفحه نمایش لمسی بزرگ در وسط داشبورد. از آنجایی که صنایع با مشکل تامین چیپ‌های نیمه هادی رو به رو است، ایلان ماسک نیز اخیرا بیان داشت تسلا هم با مشکل تامین چیپ‌های نیمه هادی دست و پنجه نرم می‌کند و اگر به سرعت مسئله رفع نشود، در پاسخگویی به تقاضا مشتریان تاخیر به وجود خواهد آمد.

به نوعی فضای داخلی سایبرتراک برگرفته از تسلا مدل اس و ایکس است. در پشت فرمان هم یک صفحه نمایش کوچک قرار داشته که به نمایش اطلاعات فنی می‌پردازد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید