انتشار اطلاعاتی از سیستم عامل Wear OS 3 گوگل

    کد خبر :897084
انتشار اطلاعاتی از سیستم عامل Wear OS 3 گوگل

سامسونگ اخیراً در ساعت‌های هوشمند خود به جای رابط کاربری Tizen OS از رابط کاربری Wear OS 3 گوگل استفاده کرده است است. حالا اسکرین‌شات‌های مربوط به نسخه خام این سیستم عامل بدون رابط کاربری One UI سامسونگ فاش شده است که جزئیات بیشتری درباره آن نشان می‌دهد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_این تصاویر نشان می‌دهند که رابط کاربری Wear OS 3 تغییرات اندکی نسبت به نسخه‌های قبلی پیدا کرده است. طراحی Wear OS 3 طبیعتاً بسیار نزدیک به طراحی اندروید ۱۲ و Material You است. برای مثال در تصویر زیر بازطراحی اپلیکیشن گوگل اسیستنت را مشاهده می‌کنید.

در یکی از تصاویر می‌توان قابلیت گام‌شمار را مشاهده کرد که آیکون جدید آن نشان‌دهنده سازگاری آن با فیت‌بیت است. این آیکون جدید قبلا در تصاویر تبلیغاتی ساعت هوشمند پیکسل واچ اپل نیز مشاهده شده بود. ساعت پیکسل واچ گوگل هنوز معرفی نشده و شایعات زیادی درباره آن وجود دارد.

تصویر بعدی، قابلیت Messages را نشان می‌دهد که شامل اطلاعاتی مانند نام و آواتار کاربر، آخرین تماس و آخرین پیام‌های او می‌شود. ضمناً‍ صفحه اصلی Messages به شما احازه خواهد داد تا بلافاصله یک گفتگوی جدید را شروع کنید. در کنار این گزینه می‌توان چت‌های اخیر را نیز مشاهده کرد.

تصاویر بعدی نیز به طراحی جدید اپلیکیشن‌های یوتیوب موزیک و گوگل پی اشاره دارد. در هر حال، به نظر می‌رسد که ساعت پیکسل واچ گوگل اولین دستگاهی خواهد بود که رابط کاربری Wear OS 3 را اجرا خواهد کرد. این ساعت احتمالا در اواسط اردیبشهت ماه در کنار گوشی پیکسل 6a معرفی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید