امیدواریم برکات خروج آمریکا از برجام نصیب ملت ایران شود

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۲۲
    کد خبر :277628

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: قطعا خیر و برکتی در این اتفاق وجود دارد و امیدواریم نعمت و برکات خروج آمریکا از برجام، نصیب ملت ایران شود.

به گزارش مهر، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در اولین همایش ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح که صبح امروز در مرکز همایش های امام علی علیه السلام برگزار شد گفت: از سال گذشته که موضوع مهارت آموزی سربازان آغاز شده، اثرات مثبت آن را در نیروهای مسلح می‌بینیم.

وی افزود: در ناجا بدلیل اینکه تجمع پادگانی کمتر داریم و اکثر سربازان 24 ساعته در حال خدمت هستند، شاید جمع کردن سربازان و فرستادن آنها به کلاس مهارت آموزی کمی مشکل باشد اما با تمام این موضوعات، کار مهارت آموزی بخوبی انجام شده و با جدیت این کار را ادامه می‌دهیم.

سردار اشتری گفت: برخی از سربازان از سبک زندگی اسلامی ایرانی فاصله گرفتند که باید در جهت بهبود آن تلاش کنیم.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود به خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و گفت: بنده هم به نوبه خودم خروج امریکا از برجام را تبریک میگویم و حتما خیر و برکتی در آن است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: باید روی پای خود بایستیم و منویات رهبری را دنبال کنیم. انسان تاسف می‌خورد که فردی که حالت نرمال و عادی ندارد در راس کشوری قرار گرفته است و به تعهدات خود هم پایبند نیست.

وی افزود: در داخل کشور کسانی به مذاکره با آمریکا و حل همه مشکلات از طریق مذاکره، دل خوش کرده بودند درحالی که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند ما به اینها اعتماد نداریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید