امکان بازپخش فیلم در اینستاگرام به ۲۴ساعت رسید

    کد خبر :41260

 

امکان تمدید ویدیوهای لایو اینستاگرام برای ۲۴ ساعت و بازپخش آن‌ها به نسخه ۱۰.۲۶ اینستاگرام اضافه شد.

به گزارش بازتاب به نقل از زومیت، اینستاگرام در آخرین به‌روزرسانی خود که با نسخه ۱۰.۲۶ برای اندروید و آی‌او‌اس منتشر شده اســت، امکان جالبی به برنامه اضافه کرده اســت که به لطف آن، پخش زنده‌ی ویدیویی بیش از پیش کاربردی خواهد شد. تاکنون لایو ویدیوی اینستاگرام تنها به پخش زنده در همان لحظه خلاصه می‌شد و مخاطبان شما برای آنکه قادر به تماشای لایو ویدیو باشند، باید در همان لحظه به اینستاگرام مراجعه می‌کردند. به کمک ویژگی جدیدی که به اینستاگرام اضافه شده اســت، از این پس می‌توانید بعد از پایان هر پخش زنده، آن را به مدت ۲۴ ساعت تمدید کنید تا حتی مخاطبانی که بعد از پایان پخش زنده‌ی شما آنلاین شده‌اند نیز بتوانند تا ۲۴ ساعت بعد، تکرار ویدیوی لایو شما را مشاهده کنند.

عملکرد ویژگی جدید اینستاگرام به این صورت اســت که باید بعد از پایان پخش زنده و لمس گزینه‌ی End Live Video، گزینه‌ی Share را انتخاب کنید تا ویدیوی شما برای ۲۴ ساعت آینده تمدید و به بخش اســتوری منتقل شود. با انجام این کار، یک آیکون جدید (عــکس بالا) روی تصــویر پروفایل شما نمایش داده خواهد شد تا وجود یک ویدیو لایو ذخیره‌شده به فالوورهای شما اطلاع‌رسانی شود. چند نکته‌ی جالب در رابطه با این ویژگی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

شما محدودیتی در تعداد لایو ویدیو نخواهید داشت و برای مثال اگر در طول یک روز ۴ پخش زنده رفـــــته‌اید، می‌توانید بدون هیچ محدودیتی هر ۴ پخش زنده را برای ۲۴ ساعت تمدید کنید تا فالوورهای شما بتوانند در طول این ۲۴ ساعت، تکرار ویدیوهای لایو شما را تماشا کنند. در صورت انجام این کار، کاربر می‌تواند با اســتفاده از آیکون مخصوصی که در اختیار او قرار می‌گیرد بین ویدیوهای تمدیدشده جا‌به‌جا شود.

نکته‌ی جالب دیگر نمایش کامنت‌ها و لایک‌هایی اســت که در طول پخش زنده ثبت شده‌اند. اگر تاکنون از ویدیولایو اســتفاده کرده باشید، حتما مشاهده کرده‌اید که کاربرانی که در حال تماشای ویدیو هستند می‌توانند به‌صورت زنده اقدام به ارســال کامنت یا لایک کردن کنند. در صورتی که ویدیوی خود را برای ۲۴ ساعت تمدید کنید ،کامنت‌ها و لایک‌هایی که در طول پخش زنده ثبت شده‌اند نیز در تکرار لایو مجددا نمایش داده خواهند شد تا فالوورهایی که قصد تماشای این ویدیوی تمدیدشده را دارند، هیچ چیز را از دست ندهند.

سومین نکته در رابطه با ویدیوهای تمدیدشده، امکان عقب یا جلو بردن آن اســت. با لمس سمت راســت و چپ صفحه می‌توانید ویدیوی مورد نظر را ۱۵ ثانیه به عقب یا جلو ببرید.

اینستاگرام در حال حاضر ۲۵۰ میلیون کاربر فعال روزانه در اســتوری دارد که رقمی بالاتر از اسنپ چت (محل تولد اســتوری‌ها) اســت و نشان از عملکرد خوب اینستاگرام در این زمینه دارد. برای اســتفاده از این ویژگی باید اینستاگرام خود را به نسخه ۱۰.۲۶ آپدیت کنید. البته اگر بعد از آپدیت شاهد ویژگی اشاره شده نبودید، جای تعجب نیست و باید به رسم دیگر آپدیت‌های اینستاگرام، چند ساعت یا حتی چند روزی منتظر فعال شدن این ویژگی باشید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید